تاکید ستاد خدمات سفر گنبدکاووس بر افزایش نظارت ها بر اصناف

به گزارش مجله صادق ویلا، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تاکید ستاد خدمات سفر گنبدکاووس بر افزایش نظارت ها بر اصناف صورت پذیرفت.

تاکید ستاد خدمات سفر گنبدکاووس بر افزایش نظارت ها بر اصناف

مهدی دهرویه، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: نباید این شهرستان فقط به عنوان محل گذر مسافران و جهانگردان شناخته شود بلکه با معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی آن و همچنین برطرف کردن کمبودها و زیباسازی محیطی میتوان زمینه حضور بیشتر مسافران را در طول سال بویژه ایام نوروز فراهم کرد.

او با تأکید بر اجرای برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس براساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: باید پیش بینی های لازم برای آماده سازی محیط، افزایش نظارت ها بر اصناف، مراکز اسکان ازجمله واحدهای اقامتی و بومگردی، مراکز خدمات رسان و همچنین اجرای برنامه های متنوع باهدف جذب جهانگرد در گنبدکاووس انجام شود تا در صورت برقراری سفرها، در تعطیلات نوروز مسئله ای برای پذیرش مسافران وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس از اعضای این ستاد خواست فقط ارائه آمار را ملاک عملکرد خود قرار ندهند و علاوه بر توجه به مسئله کمیت برای جذب مسافران و جهانگرد در تعطیلات نوروز، به مسئله کیفیت مناسب محل اسکان و فضاهای پذیرایی توجه بیشتری داشته باشند.

او همچنین یکی از مهمترین مسائل در تعطیلات نوروز را تأمین امنیت مردم دانست و از مسئولان شهرستانی خواست با استفاده از تجربیات سالهای قبل مصادیق ناامنی گنبدکاووس را استخراج کنند تا اقدامات قابل اجرا در این خصوص به نیروی انتظامی اطلاع داده شود.

دهرویه با اشاره به فرایند کند حل مشکل روشنایی جهت آزادشهر-گنبدکاووس، از مسئولان مرتبط خواست برای حفظ سلامت جامعه سرعت کار خود را برای حل این مشکل بیشتر کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گنبدکاووس و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان نیز در این نشست وظایف کمیته های دوازده گانه ستاد را تشریح کرد و از آنان خواست برنامه ها و پیشنهادهای خود را در کمترین زمان به دبیرخانه ستاد برای برنامه ریزی نهایی اعلام کنند.

مریم آق آتابای گفت: برگزاری هرگونه جشنواره و نمایشگاه و برخی برنامه های فرهنگی که همراه با تجمع مردم است با نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد اما لازم است سایر دستورالعمل ها در راستای نظارت بر واحدهای خدمات رسان و مکانهای اقامتی در نوروز 1401 مورد توجه اعضای ستاد قرار گیرد.

در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس ویژه نوروز 1401 ضمن تشریح وظایف کمیته های دوازده گانه ستاد احکام مسئولان کمیته ها در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به جهانگردان نوروزی در سطح شهرستان گنبدکاووس از طریق معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ابلاغ شد.

منبع: همگردی
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1318

به "تاکید ستاد خدمات سفر گنبدکاووس بر افزایش نظارت ها بر اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ستاد خدمات سفر گنبدکاووس بر افزایش نظارت ها بر اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید