تاکسی خودران تسلا سال جاری فعال می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، شرکت های زیادی در حال توسعه خودروهای خودران و فناوری های مربوط به آن ها هستند، اما همچنان محصول تجاری سطح 5 توسعه پیدا ننموده. به نظر می رسد این موضوع در آینده نزدیک تغییر می نماید، چرا که ایلان ماسک به تازگی در توییتر اعلام نموده که سرویس روبوتاکسی سال جاری می تواند فعالیت خود را شروع کند.

تاکسی خودران تسلا سال جاری فعال می گردد

در حالی ماسک به این موضوع اشاره نموده که هنوز نتوانسته برای آن تاییدیه بگیرد. هم اکنون محصولات تسلا از قابلیت رانندگی اتوماتیک بهره می برند که اگرچه پیشرفته است، اما فاصله طولانی تا خودروهای تمام خودران دارد. در رابطه با دستیابی به فناوری خودروهای خودران سطح 5، تسلا اطلاعاتی منتشر ننموده است.

در تاکسی های خودران راننده حضور ندارد، بنابراین چگونه مسافر نظارت می گردد؟ تسلا مدل 3 به دوربین در مرکز آینه عقب مجهز شده که البته به گفته تسلا، تا به امروز غیر فعال بوده است. در حالی که این موضوع چندان جدید نیست، ماسک به تازگی اعلام نموده که از این دوربین برای نظارت بر مسافران استفاده خواهد شد. بنابراین اگر خسارتی به خودرو وارد گردد، تسلا آگاه می گردد.

دوربین موجود در آینه عقب روبوتاکسی علاوه بر نظارت روی مسافران، می تواند برای ثبت تصاویر سلفی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. البته به نظر می رسد این دوربین سیاه و سفید است و نمی توانید با آن عکس های سلفی رنگی بگیرید.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 248

به "تاکسی خودران تسلا سال جاری فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی خودران تسلا سال جاری فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید