بهره برداری از 50 کیلومتر بزرگراه در لرستان تا انتها 99

به گزارش مجله صادق ویلا، وزیر راه و شهرسازی گفت: 50 کیلومتر طرح بزرگراهی تا خاتمه سال 99 در لرستان افتتاح می شود که نخستین قطعه آن در شهریور ماه محقق خواهد شد.

بهره برداری از 50 کیلومتر بزرگراه در لرستان تا انتها 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد اسلامی اضافه کرد: تکمیل و اتمام طرح های بزرگراهی از اولویت های وزارت را ه و شهرسازی است و برخی از این طرح ها همانند جاده ازنا- شازند که از دهه های گذشته تا به امروز به اتمام نرسیده در قالب برنامه های افتتاحی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین قطعه خرم آباد - بروجرد و آزادراه خرم آباد - اراک در قالب بخشی از محور آزادراهی شمال به جنوب کشور امسال بهره برداری می شود که به عنوان یکی ازبرخورداری های ممتاز لرستان نقش مهمی در صنعت حمل و نقل خواهد داشت.

اسلامی اظهار کرد: این طرح علاوه بر افزایش ایمنی و کاهش سوخت، طول جهت را 20 کیلومتر کاهش داده و اولین آزادراه 6 خطه کشور است که تونل آن هم به طول سه هزار و 200 متر 6 خطه است.

وزیر راه و شهرسازی در صوص توسعه شبکه ریلی لرستان نیز گفت: اتصال ریلی از ازنا به الیگودرز پیشرفت 60 درصدی دارد که قرار است با مشارکت استانداری لرستان، استفاده از الگوهای سرمایه گذاری و کمترین نیاز بودجه دولتی تکمیل شود.

اسلامی در خصوص لغو ژی در ژی چند ژرواز ایران ایر در فرودگاه خرم آباد توضیح داد: کالیبراسیون سیستم های ناوبری فرودگاه های کشور نوبتی انجام می شود که اکنون لرستان در اولویت قرار گرفته است و با انجام فلای چک (پرواز آزمایشی) در یکشنبه هفته آینده، (15 تیر) پروازهای ایران ایر نیز از سر گرفته خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر 17 فرودگاه کشور در فهرست انجام فلای چک هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 409

به "بهره برداری از 50 کیلومتر بزرگراه در لرستان تا انتها 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 50 کیلومتر بزرگراه در لرستان تا انتها 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید