بازسازی های پیکسلی فاینال فانتزی 1 تا 6 به پلی استیشن 4 و سوییچ می آیند (بازسازی آپارتمان)

به گزارش مجله صادق ویلا، کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام نموده که بازسازی های پیکسلی فاینال فانتزی 1 تا 6 که در سال گذشته به طور انحصاری روی رایانه های شخصی و اندروید و iOS عرضه شده اند، به زودی برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهند شد. البته این خبر شاید کسانی که شایعات مربوط به این مجموعه را دنبال می نمایند، شگفت زده نکند، زیرا قبلا زمزمه هایی مبنی بر عرضه آن روی پلتفرم های دیگر شنیده شده بود.

بازسازی های پیکسلی فاینال فانتزی 1 تا 6 به پلی استیشن 4 و سوییچ می آیند (بازسازی آپارتمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

لازم به ذکر است که شش بازی اول این سری نقش آفرینی با گرافیک نو و موسیقی بازسازی شده به وسیله نوبو اوماتسو (Nobuo Uematsu)، آهنگساز اصلی مجموعه فاینال فانتزی، به طور کامل تغییر پیدا نموده اند. از طرفی جلوه های بصری پیکسلی نیز به وسیله کازوکو شیبویا (Kazuko Shibuya) که از ابتدا بخشی از این مجموعه بوده، بازسازی شده اند.

حال در سی و پنجمین سالگرد این سری، اسکوئر انیکس از عرضه نسخه فیزیکی محدود و دیجیتالی شش بازی ذکر شده برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خبر داده است. این بازی ها در بهار 2023 برای خرید به صورت مستقل یا به صورت باندل در دسترس خواهند بود. از طرفی به مناسبت جشن 35 سالگی، نسخه Anniversary Edition نیز وجود خواهد داشت که همراه با آیتم های ویژه ای نظیر دیسک بازی، صفحه گرامافون موسیقی های بازی، اکشن فیگور، آرت بوک و غیره در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. هر دوی مجموعه شش بازی و نسخه سالگرد در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند و به ترتیب 74.99 دلار و 259.99 دلار قیمت دارند.

لازم به ذکر است که از زمان انتشار این نسخه ها برای رایانه های شخصی، انتظار برای عرضه آن روی دیگر پلتفرم ها به ویژه نینتندو سوییچ به شدت بالا بوده است. از طرفی یکی از پلتفرم هایی که به طور محسوسی در فهرست پلتفرم های بازی ها غایب است، ایکس باکس وان محسوب می گردد. در هر صورت معین نیست که چرا کنسول مایکروسافت کنار گذاشته شده است.

بازسازی پیکسلی فاینال فانتزی 1 تا 6 در حال حاضر برای رایانه های شخصی و اندروید و iOS در دسترس است. نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی در بهار 2023 عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

32,273,000 تومان

مشاهده و خرید

دسته بازی نینتندو سوییچ مدل Joy Con Red blue

3,680,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1493

به "بازسازی های پیکسلی فاینال فانتزی 1 تا 6 به پلی استیشن 4 و سوییچ می آیند (بازسازی آپارتمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی های پیکسلی فاینال فانتزی 1 تا 6 به پلی استیشن 4 و سوییچ می آیند (بازسازی آپارتمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید