اعمال تخفیف 30 درصدی برای ارسال پستی محصولات صنایع دستی

به گزارش مجله صادق ویلا، طی تفاهم نامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با شرکت ملی پست ایران، از این پس خرید پستی محصولات صنایع دستی با تخفیف 30 درصدی پست برای ارسال همراه خواهد بود.

اعمال تخفیف 30 درصدی برای ارسال پستی محصولات صنایع دستی

پویان محمودی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رمضانعلی سبحانی فر، معاون وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، در روز دوشنبه هفتم مهرماه 99، تفاهم نامه ای درباره تقویت همکاری ها با هدف حمایت هرچه بیشتر از صنایع دستی به امضا رساندند. این تفاهم نامه شامل اعمال تخفیف 30 درصدی برای ارسال پستی خرید محصولات صنایع دستی خواهد بود.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این رابطه گفت:

اقدام ارزشمند شرکت ملی پست در دورانی که هنرمندان صنایع دستی به خاطر کرونا، با مشکلاتی روبه رو هستند، نشان دهنده حمایت این شرکت از هنرمندان صنایع دستی است. همکاری معاونت صنایع دستی و شرکت ملی پست می تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد و موجب رونق فروش صنایع دستی و معرفی هرچه بیشتر آن ها شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران نیز با یادآوری اینکه حمایت از فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی از وظایف مهم نهادهای مختلف است، شرح داد:

این همکاری ها در راستای منافع ملی است و می تواند به توسعه صنایع دستی و رونق فروش صنایع دستی کمک کند.

این تفاهم نامه شامل ارائه سرویس پیشتاز با تخفیف 30 درصد نسبت به نرخ نامه پستی برای محصولاتی که طبق لیست ارائه شده از سوی معاونت صنایع دستی به شرکت پست می شود. همچنین همکاری لازم در چهارچوب قوانین مرتبط با گمرک امانات پستی به منظور حذف محدودیت ارسال محصولات صنایع دستی از طریق سایت های فروش مجازی به خارج از کشور نیز از بندهای این تفاهم نامه به شمار میرود.

از دیگر مفاد تفاهم نامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با شرکت ملی پست ایران می توان به همکاری در برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی، استفاده از بانک های اطلاعاتی طرفین، بهره گیری از زیرساخت های فیزیکی، محیطی و ظرفیت های بالقوه طرفین در زمینه تبلیغات، همکاری به منظور حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی طرفین به صورت متقابل، اجرای طرح چاپ تمبر شخصی، ارسال کارت های الکترونیکی و فعالیت هایی مشابه برای اعضای دو طرف در چهارچوب ضوابط و مقررات و اختصاص فضاهای فیزیکی مناسب به فعالان صنایع دستی از سوی شرکت پست

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1290

به "اعمال تخفیف 30 درصدی برای ارسال پستی محصولات صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال تخفیف 30 درصدی برای ارسال پستی محصولات صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید