ازسرگیری جذب نیرو در آتش نشانی تهران با کاهش کرونا

به گزارش مجله صادق ویلا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ادامه فرایند جذب نیرو های آتش نشانی تهران در صورت مساعد بودن شرایط بیماری کرونا خبر داد.

ازسرگیری جذب نیرو در آتش نشانی تهران با کاهش کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید جلال ملکی درباره زمان آغاز آموزش افرادی که به تازگی در آزمون استخدامی آتش نشانی تهران پذیرفته شدند گفت: با توجه به شرایطی که بیماری کرونا طی مدت اخیر ایجاد کرده بود برگزاری مراحل آزمون استخدامی آتش نشانی تهران با چند توقف روبرو شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز هنوز مرحله روان سنجی آزمون به جای مانده که حالا فکر می کنیم با توجه به اینکه شرایط فعلی بیماری کرونا مساعد تر شده امکان برگزاری آن وجود داشته باشد که البته در این خصوص هم باید بررسی های لازم صورت گیرد و فعلا نمی توان تاریخ دقیقی برای آن اعلام نمود.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه پس از برگزاری مرحله روان سنجی چند گزینش نیز باید صورت گیرد گفت: پس از انجام چند مرحله گزینش سلامت جسمانی و.. آموزش افراد برگزیده آغاز خواهد شد.

به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران البته در زمان شیوع کرونا نیز آموزش های آتش نشانی متوقف نشده است، پیش از کرونا آموزش ها به صورت گروه هایی با تعداد بالا انجام می شد، اما پس از آن برای مدیریت بیماری و رعایت قوانین و پروتکل های سلامت جمعیت تیم هایی که آموزش می دیدند را کاهش دادیم. امیدواریم شرایط بیماری کرونا طوری پیش برود که بتوانیم پس از انتها یافتن آزمون به سرعت آموزش ها را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به اینکه این تاخیر در جذب نیرو ها آتش نشانی تهران را با مشکل کمبود نیرو روبرو می کند یا خیر گفت: در حال حاضر هم دچار کمبود نیرو هستیم، اما ملاحظات سلامتی برای ما اولویت دارد. طی دو سال گذشته نیز فراز و نشیب های اینچنینی داشتیم که موجب می شد آتش نشانان فشار کاری بیشتری را متحمل شوند، اما با حضور آتش نشانان توانستیم کمبود نیرو را مدیریت کنیم و این تاثیری بر فرایند عملیات و خدمت رسانی به شهفرایندان نداشت.

گفتنی است آزمون کتبی استخدام آتش نشانان در تیرماه 1400 در تهران برگزار گشت که طی آن 137 نفر خانم و 1000 نفر آقا برای راه یابی به مرحله آزمون های عملی و ... پذیرفته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1359

به "ازسرگیری جذب نیرو در آتش نشانی تهران با کاهش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری جذب نیرو در آتش نشانی تهران با کاهش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید