بازسازی خانه: احیا و بازسازی 4 هزار هکتار از مراتع تخریبی جنوب کرمان

به گزارش مجله صادق ویلا، مسئول گروه بهره برداری اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: تا خاتمه سال جاری، 4 هزار هکتار از مراتع تخریب شده جنوب کرمان احیا و بازسازی می گردد.

بازسازی خانه: احیا و بازسازی 4 هزار هکتار از مراتع تخریبی جنوب کرمان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران کرمان - غلامرضا ناصری گفت: عملیات احیای 4 هزار هکتار از رویشگاه های گیاهان مرتعی و دارویی بویژه در منطقه ساردوئیه تا انتها سال جاری اجرا می گردد.

او می گوید: تا به امروز عملیات احیای رویشگاه های گیاهان مرتعی و دارویی با مشارکت بهره برداران منابع طبیعی در مراتع رمازی، بیدگودال و دایلی بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت به مساحت هزار و 320 هکتار صورت گرفته است.

به گفته مسئول گروه بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان این منطقه یکی از مناسب ترین رویشگاه های گیاهان دارویی بویژه آنغوزه است.

او گفت: با مدیریت صحیح، این مراتع می توانند منبع عایدی خوبی برای منابع طبیعی نشینان باشد.

ناصری می گوید: از تمامی مجریان و بهره برداران منابع طبیعی همانند صاحبان پروانه چرا، دارندگان طرح های مرتعداری، بهره برداران محصولات فرعی مرتعی و جنگلی، دوستداران طبیعت و خیران این بخش درخواست می گردد با توجه به منابع محدود، نسبت به احیای مراتع همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان داشته باشند.

به گفته او پیش بینی می گردد تا انتها سال جاری، عملیات احیا و بازسازی 4 هکتار از مراتع تخریب شده جنوب کرمان با همکاری و مشارکت مردمی اجرایی گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1291

به "بازسازی خانه: احیا و بازسازی 4 هزار هکتار از مراتع تخریبی جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: احیا و بازسازی 4 هزار هکتار از مراتع تخریبی جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید