آمادگی سازمان همیاری در احداث و تجهیز کتابخانه های حاشیه شهر مشهد

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به تفاهم نامه همکاری با نهاد کتابخانه های استان از آمادگی برای به کارگیری ظرفیتها و توانمندیهای سازمان در جهت یاری در اجرای پروژه های این نهاد اطلاع داد.

آمادگی سازمان همیاری در احداث و تجهیز کتابخانه های حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی سرپرست معاونت بازرگانی سازمان همیاری با حجه الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل نهاد کتابخانه های استان ملاقات و درخصوص همکاری های مشترک و ارائه خدمات و تامین نیازهای مختلف این نهاد با بهره گیری از توان تخصصی و فنی سازمان همیاری تبادل نظر کردند.

وی در این نشست با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با نهاد کتابخانه های استان، گفت: این آمادگی وجود دارد تا در راستای اجرا و عملیاتی کردن تفاهمات اجرا شده، برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی اعلام کرد: تمام کوشش ما در سازمان همیاری و واحدهای مختلف این است تا با بهترین عملکرد اعتمادی که به مجموعه سازمان شده است را جوابگو باشیم.

وی در مورد پروژه های عمرانی نهاد کتابخانه های استان، گفت: با توجه به توان عمرانی، بازرگانی و ... در سازمان همیاری، آمادگی لازم را در جهت مشاوره و همکاری در اجرای طرح های احداث و تجهیز کتابخانه های مورد نظر این نهاد به ویژه پروژه های حاشیه شهر مشهد داریم.

مدیرکل نهاد کتابخانه های استان خراسان رضوی نیز ضمن تبریک عید فطر گذشته، عنوان نمود: با توجه به ظرفیتهای ویژه سازمان همیاری در حوزه های مختلف، همیشه در چند سال اخیر استفاده از توان و پتانسیلهای این نهاد در حوزه ها مختلف مورد توجه نهاد کتابخانه ها قرار داشته است.

حجه الاسلام علی اکبر سبزیان با اشاره به همکاری سازمان همیاری در تجهیز کتابخانه امام خمینی (ره) مشهد اضافه کرد: طرح های مختلف دیگری به منظور ساخت کتابخانه در فرودگاه و همچنین 10 نقطه حاشیه شهر مشهد در دستور کار واقع شده است که قطعاً با فراهم شدن سازوکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت تخصصی شرکت همیار سازه توس واحد عمرانی سازمان همیاری، می تواند با سرعت بیشتری به انتها برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 967

به "آمادگی سازمان همیاری در احداث و تجهیز کتابخانه های حاشیه شهر مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سازمان همیاری در احداث و تجهیز کتابخانه های حاشیه شهر مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید