12 هزار تماس روزانه با 137 به وسیله تهرانی ها ، پاسخگویی 24 ساعته در ایام نوروز

به گزارش مجله صادق ویلا، معاون ارتباطات سامانه 137 از پاسخگویی به روزانه حدود 12 هزار تماس تلفنی شهروندان در سامانه 137 اطلاع داد.

12 هزار تماس روزانه با 137 به وسیله تهرانی ها ، پاسخگویی 24 ساعته در ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران، شهرام علیپور در جریان بازدید خبرنگاران از اداره تماس های شهروندی سامانه 137 در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد سامانه 137 اظهار کرد: در ایام پایانی سال با توجه به استقبال شهروندان از اجرای طرح های مختلفی همانند درختکاری که به وسیله درگاه ارتباطی شهروندی اجرایی می گردد، با افزایش تماس ها با سامانه 137 روبرو هستیم. برهمین اساس در طول یک روز در سه شیفت صبح، ظهر و شب بین 10 تا 12 هزار پیغام شهروندی به وسیله نیروهای سامانه 137 پاسخ داده می گردد.

وی ادامه داد: 70 نفر نیروی ستادی در طول شبانه روز به همراه 120 نیرو در نواحی جوابگوی شهروندان هستند. 60 درصد از تماس های شهروندی در شیفت صبح، 30 درصد در شیفت ظهر و 10 درصد در شیفت شب انجام می گردد که در این پیغام ها دریافت نظرات، نقدها و پیشنهادات شهروندان پاسخ داده می گردد.

معاون ارتباطات سامانه 137 افزود: قریب به 70 درصد تماس ها در حوزه خدمات شهری در نواحی و مابقی به وسیله همکاران ستادی به صورت فوریتی پاسخ داده می گردد. در ایام اجرای طرح درختکاری 20 هزار تماس در طول این دوره با سامانه گرفته شد و در ایام پایانی سال موضوعاتی همانند بارندگی و حوادث ناشی از آن از مطالبات شهروندی می گردد و به صورت کلی درخواست ها سمت وسوی خدمات شهری دارد که این درخواست ها بلافاصله به حوزه مربوطه ارجاع می گردد و پس از رسیدگی نیز پیغامک رسیدگی به شهروندان ارسال می گردد.

علیپور در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: پس از تغییر و تحول های سامانه 137 کیفی سازی جوابگویی محقق شده به شکلی که از ساعت 12 شب گذشته تا لحظه ارائه این گزارش 12 هزار تماس شهروندی با سامانه صورت گرفته و در حال حاضر هیچ شهروندی پشت خط سامانه نداریم. در حقیقت کوشش شده در ترافیک تماس ها بیشتر از سه الی چهار دقیقه شهروندان منتظر نمانند.

وی ادامه داد: اگر به هر دلیلی در هنگام پیک تماس ها شهروندان پشت خط منتظر بمانند راه های ارتباطی دیگر همانند شبکه های مجازی و اپلیکیشن تهران من زمینه دریافت پیغام های شهروندی و پاسخ به پیغام ها را فراهم می نماید.

معاون ارتباطات سامانه 137 در پاسخ به سوالی مبنی بر مقدار تماس ها به عنوان مزاحم تلفنی با سامانه 137 گفت: مزاحم تلفنی نداریم و در طول سال کمتر از یک درصد تماس ها موضوعاتی است که به شهرداری تهران ارتباطی ندارد.

وی تاکید نمود: در ایام نوروز به صورت 24 ساعته جوابگوی شهروندان هستیم و در روزهای تعطیل طول سال نیز جوابگوی شهروندان هستیم. بسته به مطالبات شهروندی 80 درصد درخواست های شهروندان در حوزه فوریتی در زمان کوتاه پاسخ داده می گردد؛ اما بعضی مطالبات ممکن است زمان بر باشد ولی نهایتا پاسخ داده خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1530

به "12 هزار تماس روزانه با 137 به وسیله تهرانی ها ، پاسخگویی 24 ساعته در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 هزار تماس روزانه با 137 به وسیله تهرانی ها ، پاسخگویی 24 ساعته در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید