کفی کفش هوشمند راه رفتنتان را اصلاح می نماید

به گزارش مجله صادق ویلا، فراوری کفی کفش با استفاده از فناوری های جدید پدیده تازه ای نیست، اما شرکت نورو پیروز به فراوری کفی کفش جدیدی برای دوندگان شده که می تواند مانند یک مربی عمل کند.

کفی کفش هوشمند راه رفتنتان را اصلاح می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، کفی کفش جدید شرکت نورو مجهز به 32 حسگر است که به وسیله یک برنامه تلفن همراه کنترل می شوند و دارای ردگیرهای جی پی اس هم هستند و نحوه دویدن و راه رفتن افراد را اصلاح می نمایند.

کفی یادشده با آنالیز نحوه دویدن و راه رفتن فرد می تواند هم اطلاعاتی در خصوص عملکرد کلی اشخاص برای آنها ارسال کند و هم توصیه هایی برای بهتر دویدن ارائه دهد. در واقع این کفی هوشمند اطلاعاتی را در اختیار دوندگان قرار می دهد که حتی مربیان دوومیدانی نیز نمی توانند به جزئیات آنها دسترسی داشته باشند.

کفی یادشده با آنالیز نحوه دویدن افراد می تواند توصیه هایی به آنها در خصوص زمان مناسب برای استراحت ارائه کند. همچنین این کفی درخواهد یافت که افراد به چه دلیل یا دلایلی ممکن است در حین دویدن دچار جراحت و مشکل شوند.

عرضه این کفی از 20 ژانویه شروع می گردد. این کفی در شش اندازه متفاوت در دسترس خواهد بود و قیمت آن 300 دلار است. اپلیکیشن آن نیز با گوشی های اندرویدی و آی او اس سازگاری دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 37

به "کفی کفش هوشمند راه رفتنتان را اصلاح می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفی کفش هوشمند راه رفتنتان را اصلاح می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید