پیروزی سرخپوشان برابر شهرخودرو در نیمه اول

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، آخرین ملاقات از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه امروز پنجشنبه در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار گردید که نیمه اول این بازی با فزونی 2 بر صفر سرخپوشان به خاتمه رسید. وحید امیری(9) و بشار رسن(16) برای پرسپولیس گل زدند.

پیروزی سرخپوشان برابر شهرخودرو در نیمه اول

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی گام در استادیوم آزادی گذاشتند که سپاهان و استقلال به عنوان دو تیم تعقیب نماینده آنها برابر ذوب آهن و گل گهر به تساوی و شکست رسیدند تا انگیزه سرخپوشان برای پیروزی و زیاد کردن فاصله در صدر جدول بیشتر گردد.

با این حال در آغاز بازی این شهرخودرو بود که می توانست در دقیقه سوم به گل فزونی برسد اما ضربه سیف الهی را رادوشوویچ دفع کرد تا سرخپوشان گل زودهنگام دریافت ننمایند. همین اتفاق سبب شد پرسپولیس با انگیزه بیشتری حمله کند و خیلی زود به گل برسد.

در دقیقه 9 این ملاقات نفوذ علی علیپور به درون محوطه جریمه حریف فرصت خوبی را برای او ایجاد کرد تا با پاسی عرضی ترابی را در موقعیت گل قرار دهد اما توپ از روی پای ترابی رد شد و به امیری رسید تا ضربه آرام این بازیکن به گل نخست سرخپوشان تبدیل گردد.

در دقیقه 16 بازهم این پرسپولیس بود که به گل رسید. در این صحنه وحید امیری بازهم تاثیر گذار بود و پس از دریافت توپ درون محوطه جریمه پاس زمینی و آرامی را در گوشه سمت راست محوطه جریمه برای بشار رسن ارسال کرد که ضربه محکم و دقیق این بازیکن در زوایه بسته به گل دوم تبدیل شد.

در ادامه دو تیم کوشش زیادی کردند تا دروازه ها را باز نمایند اما پیروز به این کار نشدند تا نیمه اول با فزونی دو بر صفر سرخپوشان به خاتمه برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 124

به "پیروزی سرخپوشان برابر شهرخودرو در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سرخپوشان برابر شهرخودرو در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید