رضاوند: باید منطقی و حساب شده به AFC فشار بیاوریم، بازی در زمین بی طرف یعنی پذیرفتن ناامنی

به گزارش مجله صادق ویلا، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تیم های ایرانی قبول نمایند که بازی های خانگی را در زمین بی طرف برگزار نمایند، یعنی اینکه ناامنی را قبول نموده ایم.

رضاوند: باید منطقی و حساب شده به AFC فشار بیاوریم، بازی در زمین بی طرف یعنی پذیرفتن ناامنی

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بحث محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در سال های گذشته شاهد بودیم که بسیاری از بازی های مهم ملی و باشگاهی در ایران انجام شد و هیچ مسئله ای هم به وجود نیامد. حتی در چنین بازی هایی، حضور پرتعداد طرفداران در استادیوم های ایران با رضایت و خوشحالی مسئولان AFC همراه بود و اگر میزبانی تیم های ایرانی در رده باشگاهی و ملی گرفته گردد قطعا AFC هم ضرر خواهد نمود. استقلال و پرسپولیس در بازی های لیگ قهرمانان در بدترین حالت 40 هزار تماشاگر دارند و طرفداران تیم های سپاهان و شهر خودرو هم قطعا از این مسابقات استقبال می نمایند.

وی عنوان نمود: وضعیتی که به وجود آمده است، به دلیل کارشکنی عرب ها است و اگر تیم های ایرانی قبول نمایند که بازی های خانگی را در زمین بی طرف برگزار نمایند، یعنی اینکه ما ناامنی در ایران را قبول نموده ایم. هیچ مسئله ای ایران را تهدید نمی کند، ما در این جریان حساس باید منافع ملی را در نظر بگیریم ولی از طرفی نباید احساسی تصمیم بگیریم.

هافبک استقلال اعلام کرد: باید منطقی و حساب شده به AFC فشار بیاوریم و از طرفی با فیفا هم مکاتبه کنیم، در این شرایط نباید از مواضع خودمان عقب نشینی کنیم و تا جایی که مکان دارد باید از حق خودمان دفاع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 58

به "رضاوند: باید منطقی و حساب شده به AFC فشار بیاوریم، بازی در زمین بی طرف یعنی پذیرفتن ناامنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: باید منطقی و حساب شده به AFC فشار بیاوریم، بازی در زمین بی طرف یعنی پذیرفتن ناامنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید