رمضانی: یک سری با هرلحنی با من صحبت کردند، اما سکوت کردم، حرف برای گفتن زیاد دارم

به گزارش مجله صادق ویلا، آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که برخی ها با او برخوردهایی کردند، اما سکوت کرد تا راه درست را برود.

رمضانی: یک سری با هرلحنی با من صحبت کردند، اما سکوت کردم، حرف برای گفتن زیاد دارم

به گزارش خبرنگاران، آرمان رمضانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات خوبی را انجام می دهیم. یک سری مسائل وجود دارد که حل خواهد شد. اوایل تمرینات پرفشار بود، الآن اما شرایط بهتر شده است.

وی در خصوص گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان و همچنین بازی تدارکاتی برابر پیکان شرح داد: به نظرم هنوز کار مهمی برای استقلال نکرده ام، دوست دارم اتفاقات بهتری برای من در استقلال بیفتد و گل های بیشتری بزنم. امسال یک سری ها با هر لحنی با من صحبت کردند و برخوردهایی کردند که در قبال آن سکوت کردم و احترام گزاردم، چون می دانستم راه درست را می روم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه حمایت بازیکنان به او کمک کرد، گفت: از ته دلم می گویم هواداران استقلال، بازیکنان و فرهاد مجیدی طوری برخورد کردند که انگیزه ام بیشتر شد. می توانستم اول فصل به استقلال بیایم که یک سری اتفاقاتی افتاد که حتماً درباره آن صحبت می کنم. اگر نیم فصل به استقلال نمی آمدم، طوری تلاش می کردم که سال های بعد به این تیم بیایم. اگر باز هم به عقب برگردم، به استقلال می آیم.

رمضانی در واکنش به انتقادها از حضورش در تیم پرسپولیس بیان کرد: حرف برای گفتن زیاد است. در زمان حاضر تمرکزم برای موفقیت باشگاه بزرگ استقلال است و بعد روی تمرینات خودم، بعدها در خصوص اتفاقات اول فصل صحبت می کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: به امید خدا و با حمایت هواداران می توانیم قهرمان شویم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1066

به "رمضانی: یک سری با هرلحنی با من صحبت کردند، اما سکوت کردم، حرف برای گفتن زیاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: یک سری با هرلحنی با من صحبت کردند، اما سکوت کردم، حرف برای گفتن زیاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید