پراید چقدر ارزان شد؟

به گزارش مجله صادق ویلا، آنالیز قیمت انواع پراید در بازار نشان می دهد این خودرو در بیست روز گذشته کاهشی بین یک تا چهار میلیون تومان را تجربه نموده است.

پراید چقدر ارزان شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرانلاین، امروز هر دستگاه پراید 111 در بازار به قیمت 64 میلیون تومان فایل شد که در قیاس با اولین روز اسفند ماه کاهشی سه میلیون و 700 هزار تومانی را نشان می دهد.

بر این اساس قیمت پراید 151 یا پراید وانت نیز در این دوره زمانی با کاهشی نزدیک به یک میلیون و هشتصد هزار تومان را تجربه نموده است.

قیمت پراید 131 نیز امروز در حالی 60 میلیون و 500 هزار تومان فایل شد که در اولین روز اسفندماه این خودرو با قیمت 62 میلیون و پانصد هزار تومان عرضه شد. قیمت پراید 132 نیز از 63 میلیون و 700 هزار تومان به 62 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است.

هر چند کاهش قیمت پراید در این دوره زمانی محسوس است اما این خودرو در قیاس با سال گذشته افزایش عجیب قیمتی را تجربه نموده است. قیمت پراید 111 در بیستمین روز اسفندماه سال گذشته در بازار 50 میلیون تومان بود.

قیمت وانت پراید بالاترین پرش را در میان انواع خودروهای پراید در یک سال تجربه نموده است، این خودرو در طول یک سال تحت تاثیر سهمیه بندی بنزین و بالاتر بدن سهمیه بنزین وانت نسبت به سواری شخصی با رشد 25 میلیون تومانی قیمت روبرو بود. قیمت این خودرو از 42 میلیون تومان در اسفند سال گذشته به 67 میلیون تومان در شرایط کنونی رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 154

به "پراید چقدر ارزان شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراید چقدر ارزان شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید