هشدار؛ ماسک های موجود در بازار نانویی نیستند

به گزارش مجله صادق ویلا، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی گفت: ماسک هایی که در بازار و داروخانه ها به فروش می رسند نانو نیستند و به صورت مستقیم در ا ختیار بیمارستان ها و هیات امنای ارزی قرار می گیرد.

هشدار؛ ماسک های موجود در بازار نانویی نیستند

سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با تاکید بر اینکه ماسک هایی که در بازار به اسم نانویی به فروش می رسند، نانویی نیستند، گفت: ماسک های فراوری ستاد نانوی کشور فقط به مراکز درمانی و هیات امنای ارزی ارسال می گردد.

ماسک های نانویی در اختیار هیات امنای ارزی و بیمارستان ها قرار می گیرد

وی اضافه کرد: ماسک هایی که در بازار و داروخانه ها به فروش می رسند نانو نیستند و ماسک های نانو به صورت مستقیم به هیات امنای ارزی یا بیمارستان ها داده می گردد.

6

حضور عده ای سودجو در بازار

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در هر شرایطی عده ای سودجو در بازار وجود دارند که قبلا هم با آنها روبرو بودیم که بر روی محصولاتی که نانویی نیستند برچسب می زنند و ادعا می نمایند که این محصولات نانویی هستند.

سرکار تاکید نمود: ماسک های نانویی در بازار وجود ندارد و آمار تمام ماسک های نانو را داریم و فراورینمایندگان و مدیای نانو شناسنامه دار هستند و در اختیار بیمارستان ها و هیات امنای ارزی قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 169

به "هشدار؛ ماسک های موجود در بازار نانویی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار؛ ماسک های موجود در بازار نانویی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید