نتایج هفته نوزدهم لوشامپیونه

به گزارش مجله صادق ویلا، هفته نوزدهم لوشامپیونه با برگزاری 10 ملاقات به صورت همزمان پیگیری شد.

نتایج هفته نوزدهم لوشامپیونه

به گزارش خبرنگاران، امروز با برگزاری 10 مسابقه هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت 23:30 و به صورت همزمان پیگیری شد.

گل های این بازی را مونکوندویتدر در دقیقه 41 برای تیم لوریان و مائورو ایکاردی در دقیقه 92 برای پاری سن ژرمن به ثمر رساندند.

شاگردان پوچتینو با این تساوی خارج از خانه 46 امتیازی شدند در جایگاه اول جدول باقی ماندند. تیم لوریان نیز با 16 امتیاز در رتبه نوزدهم نهاده شد.

گل های این بازی را مجذوب کننده را بنجامین آندره، بوراک ایلماز و دیوید در دقایق 33، 74 و 81 برای تیم لیل و الیاس 2 بار در دقایق 18 و 45 برای تیم بوردو به ثمر رساندند. قهرمان فصل گذشته فرانسه با گسب 3 امتیاز این بازی 28 امتیازی شد به رده هفتم لوشامپیونه صعود کرد. بوردو نیز با 17 امتیاز در رده هفدهم جدول نهاده شد.

گل های این بازی را لوکبیک و برتراند ترائوره در دقایق 53 و 56 به ترتیب برای تیم های لیون و متز یه ثم رساندند. تیم های لیون و متز با تساوی در این بازی به ترتب با 25 و 16 امتیاز در جایگاه یازدهم و هجدهم جدول رده بندی نهاده شدند.

گل های این بازی هیجان انگیز را اکیتیکدر دقیقه 76 برای رنس و دیمیتری پایت در دقیقه 97 و از روی نقطه پنالتی برای مارسی به ثمر رساندند. بندر نشین های اب کسب یک امتیاز این مسابقه 33 امتیازی شدند و در رده سوم جدول نهاده شدندو تیم رنس نیز با 23 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.

نتایج سایر ملاقات های هفته نوزدهم لوشامپیونه

موناکو 2 - رن یک

مون پلیه 4 - آنژه یک

نیس 2 - لانس یک

سنت اتین صفر - نانت یک

تروا یک - برس یک

کلرمون - استراسبورگ (به تعویق افتاد)

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1272

به "نتایج هفته نوزدهم لوشامپیونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج هفته نوزدهم لوشامپیونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید