تور برزیل ارزان: معرفی هتل 5 ستاره مکسود پلازا در سائوپائولو برزیل

به گزارش مجله صادق ویلا، هتل مکسود پلازا سائوپائولو | Maksoud Plaza Hotel

یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای برزیل، سائوپائولو است که تماشا آن از بایدهای سفر به برزیل محسوب می گردد. هتل مکسود پلازا سائوپائولو Maksoud Plaza Hotel در مرکز این شهر قرار گرفته و از خیابان معروف پائولیستا تنها 260 متر فاصله دارد. اقامت در این هتل لوکس برابر با استراحت در اتاق های مدرن، استفاده از رستوران های بین المللی، استخر و دیگر تفریحات موجود در آن است. در ادامه همراه خبرنگاران ویژگی های این هتل را نظیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، اتاق ها و فاصله آن با جاذبه های مختلف شهر سائوپائولو بیان می کنیم.

تور برزیل ارزان: معرفی هتل 5 ستاره مکسود پلازا در سائوپائولو برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

خدمات رفاهی هتل مکسود پلازا سائوپائولو

این هتل که 22 طبقه دارد خدمات متنوعی را برای شما فراهم نموده است. در تمام بخش های هتل وای فای وجود دارد و سرویس اتاق 24 ساعته در اختیار شماست. ترانسفر فرودگاه و اطراف شهر برای شما با مبلغ جداگانه موجود است. پذیرش هتل نیز در تمام طول روز کار می نماید و در بخش انبار آن، می توانید چمدان هایتان را در مواقع ضروری بگذارید.

از دیگر خدماتی که هتل ارائه می دهد، خدمات خشکشویی و اتوشویی است که البته برایتان هزینه جداگانه ای خواهد داشت. بعلاوه می توانید زمانی که در هتل مکسود پلازا سائوپائولو اقامت دارید از آرایشگاه آن بهره ببرید. دو آرایشگاه مجزای مردانه و زنانه در آن وجود دارد. خدمات مربوط به افراد ناتوان و کم توان هم در هتل فراهم شده است.

ساعت ورود هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل مکسود پلازا سائوپائولو

در هتل یک تراس وجود دارد که می توانید در آن هوایی تازه کنید و از چشم انداز باغ لذت ببرید. البته قدم زدن در باغ هتل نیز بسیار پیشنهاد می گردد. استخر سرپوشیده هتل و خدمات اسپا از دیگر امکانات تفریحی هتل می باشد. علاوه بر استخر، مهمانان می توانند با پرداخت هزینه جداگانه ای از جکوزی و سونا هم بهره ببرند. مرکز تناسب اندام و باشگاه هتل مکسود پلازا سائوپائولو هم از دیگر امکانات محبوب آن است.

رستوران هتل

150 رستوران (150 Restaurant): یک رستوران با محیطی صمیمی در هتل را می توانید اینجا ببنید. در اینجا صبحانه، ناهار بوفه و شام سرو می گردد که بسته به نوع اقامت تان می تواند هزینه جداگانه داشته و یا روی اتاقتان حساب شده باشد. غذاهای برزیلی خوبی را در کنار دیگر انتخاب هایتان می توانید در اینجا میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل مکسود پلازا سائوپائولو که بیش از 400 مورد هستند، تلویزیون صفحه تخت دارند که کانال های جهانی را پوشش می دهد. همه آن ها تهویه دارند و روزانه تمیز می شوند. سرویس حمام اتاق های هتل دارای وسایل بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … به همراه سشوار هستند. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به گاوصندوق پول و لپ تاپ، دمپایی، وای فای رایگان، تلفن و میز اتو اشاره نمود.

خانواده ها می توانند از یکی از اتاق های متصل به هم که دری در وسط آن ها دارند، استفاده نمایند. بعلاوه اگر نوزاد همراه تان است، گهواره رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بچه ها بالای 1 سال باید تخت جداگانه برایشان در نظر گرفته گردد. بیشتر اتاق ها دید خوبی به شهر دارند که از جذابیت های هتل محسوب می گردد.

انواع اتاق های هتل

  • اکسکیوتیو 1 تخته: این اتاق ها 30 متر هستند که وان حمام دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • پریمیوم 1 تخته: این اتاق ها نیز 30 متر هستند که در آن ها وان و تخت دونفره کینگ دیده می گردد.
  • سوییت جونیور: 44 متر فضای آن ها با تخت دونفره و یک بخش نشیمن پر شده است.
  • سوییت 1 خوابه: 40 متر هستند و تخت دونفره کینگ در آن وجود دارد.
  • سوییت گرند: این اتاق ها 45 متر مساحت دارند و یک تخت دونفره کینگ داخل آن موجود است.

فاصله هتل با جاذبه های سائوپائولو

  • مرکز خرید سیداده سائوپائولو: 200 متر با هتل فاصله دارد که یعنی طی 3 دقیقه به آن خواهید رسید.
  • فیسیپ: 400 متر مسافت آن را می توانید با 7 دقیقه پیاده روی طی کنید.
  • موزه هنر سائوپائولو: این موزه نیز در مسافت کم 500 متری قرار گرفته است که برای رسیدن به آن حدود 10 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • سالن نمایش روث اسکوبار: برای رفتن به این سالن 600 متر را باید طی کنید. پیاده روی به آن 12 دقیقه و با تاکسی 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز فرهنگی ایتائو: 900 متر از هتل دورتر است. هم می توانید به آن جا پیاده روی کنید که 15 دقیقه طول خواهد کشید، هم می توانید به وسیله تاکسی 6 دقیقه ای به آن جا برسید.
  • سالن نمایش سرژیو کاردوسو: تقریبا 1 کیلومتر است که با تاکسی می توانید 6 دقیقه این راستا را طی کنید. قدم زنی تا این جاذبه نیز 17 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید سنتر 3: این جاذبه نیز به شما نزدیک است و 1 کیلومتری هتل می باشد. پیاده روی 18 دقیقه با متروی خط L12، دوازده دقیقه و اگر با تاکسی بروید، 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید کنخونتو ناسیونال: با شما 1.3 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا راه 5 دقیقه ای می رود. متروی خط L2 را اگر سوار شوید، 12 دقیقه ای به این مرکز خرید می رسید و البته پیاده روی نیز گزینه خوبی است که 20 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز فرهنگی سائوپائولو CCSP: با هتل تقریبا 2.4 کیلومتر فاصله دارد. یک تاکسی سواری 10 دقیقه ای و یا پیاده روی 35 دقیقه ای باید برای رسیدن به آنجا زمان بگذارید.
  • کلیسای جامع سائوپائولو: 5 کیلومتر دور تر از هتل می باشد که هم تاکسی می تواند طی 12 دقیقه شما را ببرد و هم مترو و اتوبوس موجود است که بسته به خطی که انتخاب می کنید، بین 20 تا 30 دقیقه طول خواهد کشید.
  • موزه هنری پیناکوتکا: فاصله ای حدود 3.6 کیلومتر برای رسیدن به این جاذبه باید طی کنید که با مترو نیم ساعت و با تاکسی 12 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه سائوپائولو-کُنگونهاس: 1 کیلومتر با شما فاصله دارد. به وسیله تاکسی می توانید حدود 20 دقیقه بعد به فرودگاه برسید و اگر از خطر اتوبوس 5178-10 بهره ببرید، یک ساعت و ده دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی گوارالوس: 1 کیلومتر از شما دورتر است که به وسیله تاکسی نیم ساعته به آن خواهید رسید.

موقعیت هتل مسکود پلازا در سائوپائولو برزیل

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سائو پائولو، بلا ویستا، 424، سائو کارلوس دو پینال

São Carlos do Pinhal, 424, Bela Vista, Sao Paulo, CEP 01333-000, Brazil

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1256

به "تور برزیل ارزان: معرفی هتل 5 ستاره مکسود پلازا در سائوپائولو برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: معرفی هتل 5 ستاره مکسود پلازا در سائوپائولو برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید