تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره آلانیا؛ مروارید مدیترانه در ترکیه

به گزارش مجله صادق ویلا، آلانیا یکی از شهرهای توریستی و تاریخی ترکیه در نزدیکی آنتالیا است که مسافران بسیاری را برای تعطیلات به سمت خود روانه می نماید. در هتل های 4 ستاره آلانیا می توان اقامتی همچون هتل های لوکس را تجربه کرد.

تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره آلانیا؛ مروارید مدیترانه در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

آلانیا از شهرهای پربازدید و تاریخی در تور ترکیه است که مسافران زیادی از سراسر جهان برای سپری کردن تعطیلات خود آنجا را برمی گزینند. این شهر در استان آنتالیا، در منطقه ای مدیترانه ای قرار گرفته و به همین منظور آن را به منطقه ای بی نظیر با چشم مقدارای فوق العاده مبدل نموده است. انتخاب هتل مناسب در شهرهای ساحلی از اهمیت بالایی برخوردار است و با انتخاب هتل های 4 ستاره می توان علاوه بر سفری لوکس سفری کم هزینه تر را تجربه کرد. بیشتر هتل های این منطقه به گونه ای هستند که با امکانات سرگرمیی و فرح بخشی که برای گردشگران ایجاد می نمایند، خاطرات به یادماندنی را برای آنان خلق می نمایند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های لوکس و 4 ستاره آلانیا را به شما معرفی کنیم؛ همراه ما باشید.

  • هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara Hotel)
  • هتل گلکسی بیچ هتل (Galaxy Beach Hotel)
  • هتل آلانیا بویوک (Alanya Buyuk Hotel)
  • هتل اوبو استار - اولترا آل اینکلوسیو (Oba Star Hotel - Ultra All Inclusive)
  • هتل بلو اسکای - آل اینکلوسیو (Blue Sky Hotel - All Inclusive)
  • هتل آنتیک رومان پالاس- آل اینکلوسیو (Antique Roman Palace - All Inclusive)
  • هتل بلو ویو سویت (Blue Wave Suite Hotel)
  • هتل تاچ پرمیر اند اسپا (Tac Premier Hotel & Spa)
  • هتل گرند اکان (Grand Okan Hotel)
  • هتل آلایی کلئوپاترا (Alaiye Kleopatra Hotel)
  • هتل سنزا هتل گرند سان تانا (Senza Hotels Grand Santana Hotel)

هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara Hotel)

هتل گرند پارک لارا که در مروارید مدیترانه یعنی منطقه آنتالیا واقع شده است، هتلی 4 ستاره و مجلل در آلانیا است که در 1.4 کیلومتری از آنتالیا واقع شده است. در این هتل با توجه به خدماتی که به مسافران ارائه می گردد، مهمانان تجربه بی نظیری از سفر خود را خواهند داشت.

اتاق های هتل بسیار زیبا و مجلل دکور شده اند و تمامی آن ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. حمام اختصاصی به همراه دمپایی مخصوص و لوازم بهداشتی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. هر یک از واحدهای هتل منظره ای رو به باغ، نمای شهری یا ساحل دارند.

هتل دارای یک ساحل اختصاصی است که مسافران در اوقات فراغت خود یا در شبانگاه می توانند در کنار ساحل قدم بزنند و از طبیعت زیبای آن لذت کافی را ببرند.

گزینه های غذاخوری بسیاری در هتل با توجه به ذائقه های مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ مهمانان می توانند طعم لذیذ غذاهای ترکی و بین المللی را در هر یک از رستوران های هتل بچشند و از خوردن آن ها لذت ببرند.

خدمات سرگرمیی بسیاری در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است که می توان به استخرهای سرپوشیده و باز، حمام ترکی و سونا به همراه مرکز تناسب اندام اشاره نمود. بچه ها می توانند در استخر مخصوص خود و زمین های بازی که برای آنان در نظر گرفته شده است، اوقات خوش و شادی را سپری نمایند.

هتل از ساحل 5 دقیقه پیاده، از مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر، 17.8 کیلومتر از موزه آنتالیا، 10.7 کیلومتر از مرکز خرید Terra City و 9.3 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

  • آدرس: Kemerağzı Tesisler Cad. No: 339 Lara-Aksu-Antalya / TURKEY, 07100 Lara, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 896 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کلاب بچه ها، کرایه دوچرخه، دارت، پینگ پونگ، زمین بازی، غواصی، موج سواری، رستوران، بار، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، خدمات شاتل، سیستم تهویه، مغازه، اتاق خانواده، آرایشگاه، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل گلکسی بیچ هتل (Galaxy Beach Hotel)

هتل گلکسی بیچ هتل، هتلی 4 ستاره در آلانیا است که مسافران اقامتی پرخاطره و مهیج را در آن سپری خواهند کرد. این هتل دارای یک استخر روباز و سالن ورزشی است که مهمانان برای سرگرمی و اوقات فراغت خود می توانند از آن ها استفاده نمایند.

اتاق های زیبای این هتل دارای تراس با منظره ای فوق العاده است و تمامی آن ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار هستند. صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می گردد و مهمانان می توانند از رستوران هتل برای دیگر وعده های خود با منویی از غذاهای خوش طعم استفاده نمایند.

هتل از ساحل 6 دقیقه پیاده، 400 متر از مرکز شهر آلانیا، 38 کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا، 2.8 کیلومتر از ایستگاه اتوبوس آلانیا و 125 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

  • آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, D-400 Karayolu, Mahmutlar 07400, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 116 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی غیرمجاز است کلاب بچه ها، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، خدمات شاتل، سیستم تهویه، مغازه، اتاق خانواده، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه.

هتل آلانیا بویوک (Alanya Buyuk Hotel)

هتل آلانیا بویوک هتلی مدرن و شیک با منظره ای فوق العاده از دریا، قلعه و بندر آلانیا است که در مکان منحصربه فردی در مرکز شهر قرار گرفته است.

مهمانان در مدت اقامت خود می توانند از خدمات اسپا، سونا، ماساژ و استخر هتل استفاده نمایند و لحظات فو ق العاده ای را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه نمایند.

اتاق های هتل با وسایل چوبی زیبا در رنگ های شاد مبله شده اند و همه آن ها دارای بالکن با منظرهی محصورنماینده از ساحل هستند؛ امکانات اتاق ها شامل اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات و مینی بار است.

برای ثبت لحظات فوق العاده و فرح بخش هتل فعالیت هایی نظیر قایق رانی، دوچرخه سواری و اسکی روی آب را برای مهمانان خود تدارک دیده است.

  • آدرس: Ahmet Tokus Bulvari No 43 Alanya, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 71 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل اوبو استار - اولترا آل اینکلوسیو (Oba Star Hotel - Ultra All Inclusive)

هتل اوبو استار هتلی 4 ستاره و لوکس است که بی شک با هتل های 5 ستاره برابری می نماید. این هتل با توجه به بازی های آبی و خدمات بی نظیری که ارائه می نماید، هتلی بی نقص برای خانواده ها و گروه های دسته جمعی است.

اتاق های هتل منظره ای رو به استخر یا منظره شهری دارند و تمامی آن ها دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند.

ساحل خصوصی که هتل در اختیار دارد، این امکان را برای مسافران ایجاد نموده است که در هر فرصت که تمایل داشته باشند، به ساحل رفته و به فعالیت های دلبخواه خود مانند دوچرخه سواری و شنا بپردازند؛ بعلاوه هتل دارای پارک آبی و استخر روباز است که مکانی مهیج برای بچه ها است.

پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می گیرد و مهمانان می توانند از اتومبیل های کرایه ای که هتل به آنان پیشنهاد می دهد، برای گشت و گذار خود در شهر استفاده نمایند.

  • آدرس: Obagol Mevkii Mesut Caddesi, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 126 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، پارک آبی، کتابخانه، کلاب بچه ها، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل بلو اسکای - آل اینکلوسیو (Blue Sky Hotel - All Inclusive)

هتل بلو اسکای - آل اینکلوسیو هتلی 4 ستاره و لوکس در آلانیا است که تنها یک دقیقه با هتل فاصله دارد و دارای منظره ای رویایی به سمت دریا است. مسافران می توانند از استخر روباز، زمین بازی و ساحل خصوصی که در هتل وجود دارد، لذت کافی را ببرند و لحظات مهیجی را تجربه نمایند.

اتاق های هتل با طراحی زیبا دکور شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون و تختخ واب هستند. حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی نیز در هر اتاق فراهم شده است.

صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می گردد و در رستوران های هتل می توانند غذاهای بین المللی و ترکی را تست نمایند.

این هتل از مرکز شهر آلانیا 2 کیلومتر فاصله دارد. ساحل کلئوپاترا 5 دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد و یک ایستگاه اتوبوس درست در مقابل هتل واقع شده است. فاصله هتل از فرودگاه قاضی پاشا نیز 38 دقیقه (با ماشین) است. قیمت این هتل نسبت به امکاناتی که در اختیار مهمانان می گذارد بسیار عالی و ارزان است و اقامت عالی را در آن تجربه خواهند کرد.

  • آدرس: Azakoglu Sahil Sitesi Cumhuriyet Mahallesi Ananas Sokak no:2, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 101 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، پارک آبی، کتابخانه، کلاب بچه ها، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، فرانسوی، سوئدی، آلمانی)

هتل آنتیک رومان پالاس- آل اینکلوسیو (Antique Roman Palace - All Inclusive)

هتل آنتیک رومان پالاس- آل اینکلوسیو هتلی رویایی با منظرهی سحرانگیز است. اقامت در این هتل اقامتی خاص و تکرارنشدنی است و مهمانان در مدت اقامت خود ، اقامتی لاکچری و در مقدار هتل های 5 ستاره را تجربه خواهند کرد.

هتل دارای تراسی با منظره رو به دریا است که مهمانان می توانند در هر زمان که علاقه دارند با خوردن یک نوشیدنی گوارا یا میان وعده ای لذیذ یا حتی نظاره کردن غروب خورشید لحظات نابی را تجربه نمایند.

اتاق های هتل با تراس ها و پنجره های رو به دریا در کنار دکوری زیبا حس آرامش بیشتری را به مهمانان می بخشد و با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی سیم آسایش و رفاه آنان را برقرار می نماید.

غذاهای لذیذ دریایی و ترکی در رستوران هتل با تازه ترین مواد فصلی تهیه می گردد و مهمانان با خوردن نوشیدنی گوارا طعم غذاهای خود را ماندگارتر می نمایند.

فاصله هتل تا ساحل 1 دقیقه پیاده و تا مرکز آلانیا تنها 2 کیلومتر است. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد، عالی و باورنکردنی است.

  • آدرس: Oba Göl Mevkii, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 113 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، پارک آبی، کتابخانه، کلاب بچه ها، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، پارکینگ خیابانی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، آلمانی، انگلیسی)

هتل بلو ویو سویت (Blue Wave Suite Hotel)

هتل بلو ویو سویت که در آلانیا واقع شده است، هتلی 4 ستاره و شیک است که تنها با 3 دقیقه پیاده روی می توان به ساحل دسترسی داشت. هتل امکانات سرگرمیی بسیاری مانند استخر روباز، پارک آبی و استخر بچه ها در کنار حمام ترکی و مرکز اسپا به مهمانان خود پیشنهاد می دهد تا اوقات مهیج و شادی را در این هتل سپری نمایند.

اتاق های هتل با منظره پانارومیک از دریا یا منظره شهری با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و حمام اختصاصی اقامتی عالی را برای مهمانان رقم می زند.

مهمانان می توانند از غذاهای محلی آلانیا و غذاهای ترکی که در رستوران هتل تهیه می گردد، نوش جان نمایند و از نوشیدنی های خاص و فرح بخش این منطقه امتحان نمایند.

معمولا بعد از شام در هتل مراسم شبانگاهی مبتنی بر پایکوبی های محلی و موسیقی زنده در هتل برگزار می گردد که برای علاقه مندان به شب زنده داری گزینه مناسبی است.

  • آدرس: Fatih Cad No:43 Obagol Mevkii, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 223 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، پارک آبی، کتابخانه، کلاب بچه ها، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ خیابانی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، آلمانی، انگلیسی)

هتل تاچ پرمیر اند اسپا (Tac Premier Hotel & Spa)

هتل تاچ پرمیر اند اسپا مهمانان خود را به یک تعطیلات فراموش نشدنی با لحظاتی لذت بخش دعوت می نماید و مهمانان چه در روز و چه در شب، سرگرمیات متنوعی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

اتاق های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و با وسایلی مدرن مبله شده اند و همه آن ها دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند.

استخر، بیلیارد و پینگ پنگ از جمله امکاناتی است که برای سرگرمی مسافران در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: Saray Mah. Ataturk Cad. No:158, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 254 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، پارک آبی، کتابخانه، کلاب بچه ها، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ خیابانی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، آلمانی، انگلیسی)

هتل گرند اکان (Grand Okan Hotel)

هتل گرند اکان در یکی از سواحل معروف ترکیه یعنی ساحل کلئوپاترا واقع شده است و گزینه عالی برای علاقه مندان به شب زنده داری و خرید است. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت بی سیم، ماساژ، سونا، استخر رو باز، باغ و تراس اشاره نمود.

اتاق های هتل، بزرگ و جادار هستند و با رنگ های آبی، فیروزه ای، سفید و کرم دکور شده اند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار و تهویه مطبوع هستند.

رستوران هتل انواع غذاهای فصلی در منویی متنوع از گزینه های ترکی و بین المللی را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد و بار هتل نیز در کنار استخر، انواع تنقلات و نوشیدنی های گوارا را برای مهمانان خود سرو می نماید.

  • آدرس: Saray Mah. Ataturk Bul., 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 155 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، غواصی، موج سواری، پارک آبی، کتابخانه، کلاب بچه ها، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، هلندی، آلمانی، انگلیسی)

هتل آلایی کلئوپاترا (Alaiye Kleopatra Hotel)

هتل آلایی کلئوپاترا هتلی بی نظیر در آلانیا است که با اتاق های مجلل با پرده ها و روتختی های زیبا در کنار امکاناتی فوق العاده از مهمانان خود میزبانی می نماید.

اتاق های هتل یا منظره ای رو به دریا دارند یا به سمت استخر هتل هستند و دارای امکانات بی نظیری مانند سیستم تهویه، تلویزیون و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی حمام هستند.

از جمله مهم ترین امکانات هتل می توان به پارکینگ رایگان، ساحل خصوصی، امکانات ورزش های آبی، وای فای رایگان، استخر رو باز، بیلیارد، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده، دارت، اجاره خودرو، پذیرش 24 ساعته و تنیس روی میز اشاره نمود.

مهمانان صبح خود را با صبحانه ای رنگارنگ و لذیذ در هتل آغاز می نمایند و رستوران هتل برای وعده های غذایی دیگر به صورت بوفه ای غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه ای را برای مهمانان خود طبخ می نماید.

این هتل از ساحل 2 دقیقه پیاده و از آلانیا 1 کیلومتر فاصله دارد. قیمت هتل نیز با توجه به امکانات و خدمات آن مناسب و عالی است.

  • آدرس: Ataturk Cad.No:150, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 107 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، پارک آبی، کتابخانه، دارت، اتاق بازی، پینگ پنگ، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ خیابانی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، آلمانی، انگلیسی)

هتل سنزا هتل گرند سان تانا (Senza Hotels Grand Santana Hotel)

آخرین هتلی که در این مقاله قصد داریم معرفی کنیم، هتل سنزا هتل گرند سان تانا است که این هتل همچون بسیاری از هتل های 4 ستاره که معرفی گردید، خدمات اسپا، استخر و خدمات ماساژ را به مهمانان خود ارائه می دهد.

اتاق های هتل ساده و مرتب هستند و امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

غذاهای مدیترانه ای در منویی متنوع برای مهمانان در رستوران هتل تهیه می گردد و در کنار استخر هتل نیز باری با نوشیدنی های متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: D-400 Karayolu Uzeri, Mahmutlar 07450, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 307 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، استخر روباز، استخر بچه ها، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، پارکینگ خیابانی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق خانواده، خدمات شاتل، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه.

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر ساحلی آلانیا بود؛ مطمئنا تعداد این هتل ها بسیار بیشتر است، اما در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل های 4 ستاره این شهر که از نظر موقعیت مکانی در شهر و امکانات و خدماتی که ارائه می دهند، بهترین هستند برای دوستان عزیز خبرنگارانیی معرفی گردد؛ باعث خشنودی ما خواهد بود که نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1293

به "تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره آلانیا؛ مروارید مدیترانه در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره آلانیا؛ مروارید مدیترانه در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید