معرفی داوران جایزه ماه و سال کودک و نوجوان

به گزارش مجله صادق ویلا، داوران فصل بهار نخستین جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری برای داوری کتاب های برتر ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال 99 معرفی شدند.

معرفی داوران جایزه ماه و سال کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان، حسین فتاحی، عباس جهانگیریان، آتوسا صالحی، محمود پوروهاب و اسماعیل آذری نژاد داوران جایزه فصل بهار هستند.

در این ترکیب کوشش شده است تا از حوزه شعر کودک، داستان کودک، شعر نوجوان، داستان نوجوان و مروج فعال کتاب داورانی حضور داشته باشند.

فرآیند انتخاب و آنالیز آثار رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان شامل کارشناسی ابتدایی، آنالیز کارشناسان شورای تخصصی شامل کارگروه های شعر کودک، شعر نوجوان، داستان کودک و داستان نوجوان، مشخص نامزدهای دریافت جایزه ازسوی کارگروه ها و آنالیز نهایی هیأت داوران برای معرفی یک کتاب در هر ماه است.

این جایزه تمامی کتاب های حوزه کودک و نوجوان کشور حوزه کشورهای فارسی زبان را دربازه های زمانی ماه و سال مورد آنالیز قرار می دهد.

دبیرخانه اولین جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آماده دریافت کتاب های فصل تابستان ناشران این حوزه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 441

به "معرفی داوران جایزه ماه و سال کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران جایزه ماه و سال کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید