مطابق قانون با زمین خواران منطقه حیران برخورد می شود

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، محمد احمدی پور ظهر شنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بندر آستارا با اشاره به بحث منطقه حیران و تخلفات اجرا شده در این منطقه اظهار کرد: در کشور مبنای قضاوت و معیار امور ، قانون است و قانون حرف آخر را می زند.

مطابق قانون با زمین خواران منطقه حیران برخورد می شود

وی تاکید کرد: با تخلف های صورت گرفته در منطقه حیران مطابق قانون برخورد لازم صورت می گیرد.

احمدی پور به ظرفیت های آستارا اشاره و بیان نمود: باید از ظرفیت های موجود در آستارا به دلیل وجود مرز زمینی و دریایی برای توسعه، رونق اقتصادی و اشتغالزایی استان گیلان استفاده کرد.

معاون استاندار با بیان اینکه آستارا با جاذبه های مختلف سیاسی، طبیعی، اقتصادی و گردشگری باید از ظرفیت های کارآمد و شایسته پاسخگویی به خواسته های ملی برخوردار باشد، اضافه نمود: توسعه شهرستان مرزنشین آستارا با تلاش مضاعف مدیران، وفاق و تفاهم مابین مسئولان و همه خادمان مردم میسر است

وی توسعه آستارا و شهرستان های استان گیلان را نیازمند تعامل و همکاری میان مسؤلان و دستگاه های اجرایی دانست و بر خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد.

احمدی پور با اشاره به توجه ویژه استاندار به آستارا و سفرهای کاری پی در پی وی به این شهرستان مرزی و بندری گفت: آستارا با توجه ویژه دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فعالیت مدیران در زمینه انتخابات نباید خارج از چارچوب قانون باشد، شرح داد: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی با اهمیت ترین انتخابات های تاریخ کشور است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار آستارا نیز در این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند دولت یازدهم در حوزه عمرانی به این شهرستان مرزی اضافه نمود: توجه دولت به آستارا توسعه این شهرستان مرزنشین را شتاب بخشیده است.

سیروس شفقی از افتتاح طرح های عمرانی مفید و ویژه در آستارا همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد تومان شاهد بهره برداری از طرح های عام المنفعه ای خواهیم بود که برخی از آن ها از پروژه های نیمه تمام بوده و با همت دولت عملیاتی خواهند شد.

وی از افتتاح پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی آستارا پس از 17 سال در هفته دولت خبر داد و اضافه نمود: با بر آورده کردن نیازهای اساسی آستارا باید از استعداد های بالقوه این خطه مرزی برای شکوفایی منطقه و کشور گام بر داشت.

فرماندار آستارا به رشد مثبت 207 درصدی این شهرستان در حوزه صادرات و واردات در سال جاری به جهت مرزی و بندری بودن اشاره و بیان نمود: شهرستان آستارا مهمترین مرز خروجی ترانزیتی و فعالترین مرز زمینی صادراتی کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 121

به "مطابق قانون با زمین خواران منطقه حیران برخورد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطابق قانون با زمین خواران منطقه حیران برخورد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید