مشارکت 8 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب

به گزارش مجله صادق ویلا، محمدربیع احمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: طرح بهارانه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابفروشی های سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابفروشی ها و حمایت از این گروه فرهنگی اجرایی می گردد.

مشارکت 8 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب

وی با اشاره به اینکه ثبت نامه از کتابفروشی های متقاضی مشارکت در این طرح در نیمه اول خرداد سال جاری انجام شد، افزود: از استان زنجان 8 کتابفروشی در این طرح ثبت نام نموده اند.

احمدخانی گفت: کتابفروشی های پاتوق کتاب زنجان، حوض نیلی، دانشمندان کوچک، منهاج، شهر کتاب زنجان، کتابفروشی فرهنگان زنجان، کتابده فرهنگ از زنجان و کتابفروشی بهمن در شهرستان ابهر مجری طرح بهارانه کتاب هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به جزئیات اجرای این طرح نیز اشاره نمود و افزود: همچون فصول قبلی سقف خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب 1400 مبلغ 200 هزار تومان است و خریداران می توانند از 20 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتاب فروشی را شامل نمی گردد، گفت: کتاب فروشی های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

احمدخانی افزود: کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند؛ اما کتاب های آموزشی، یاری آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، مشمول طرح نمی شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 986

به "مشارکت 8 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 8 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید