مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا سرانجام نوروز 99 بسته است

به گزارش مجله صادق ویلا، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مرزهای آذربایجان غربی تا پانزدهم فرودین 99 بر روی ترددهای مسافرتی بسته شد.

مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا سرانجام نوروز 99 بسته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، محمدابراهیمی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا ویروس، مرزهای این استان با کشور ترکیه بسته شد و ترددهای مسافرتی در این مبادی انجام نخواهد شد، همچنین مرزهای تردد مسافرتی این استان با عراق و جمهوری آذربایجان تا اطلاع ثانوی بسته است.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه در بعضی شبکه های تلویزیونی ماهواره ای، گروه ها و شبکه های مجازی، تبلیغات انجام می گردد، به این منظور هم وطنان و همشهریان ضروری است که از موضوع بسته بودن مبادی مرزی اطلاع داشته و به این آگهی ها که بعضی به دنبال کلاهبرداری و سوءاستفاده هستند، توجه نداشته باشند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه توضیح داد: موضوع بسته بودن مرزهای استان به شکل رسمی به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابلاغ شده است و این دفاتر هیچ گونه فعالیتی درزمینهٔ تبلیغات سفرهای برون مرزی، جذب و پذیرش مسافر ندارند و در صورت مشاهده با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 156

به "مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا سرانجام نوروز 99 بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه تا سرانجام نوروز 99 بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید