لائوتارو مارتینز به درد بارسلونا می خورد

به گزارش مجله صادق ویلا، خاویر سایولا، مهاجم سابق بارسلونا مدعی شد لائوتارو مارتینز به درد خط حمله این تیم می خورد.

لائوتارو مارتینز به درد بارسلونا می خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرور اخبار نشریات مختلف در سراسر اروپا موید آن است که لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر جدی ترین گزینه برای تقویت خط حمله بارسلونا برای فصل آینده به شمار می آید. خاویر سایولای آرژانتینی که خودش در عنفوان جوانی لباس بارسلونا را بر تن کرد، معتقد است سبک بازی لائوتارو مارتینز با بازی بارسلونا منطبق بوده و او گزینه خوبی برای این تیم محسوب می گردد.

خاویر ساویولا به نشریه آ.اس گفت: بله، از نظر من لائوتارو مارتینز یکی از بهترین مهاجمان دنیای امروز فوتبال به شمار می آید. من واقعا به این بازیکن به خاظر حسی که به فوتبال دارد علاقمند هستم. لائوتارو بازیکنی جوانی جوان بوده که به خوبی فضاها را جستجو می نماید و خصوصیات یک مهاجم قاتل در محوطه جریمه را درک می نماید.

با توجه به فلسفه بازی لائوتارو مارتینز و کیفیت بالایی که دارد، از نظر من او گزینه مناسبی برای خط حمله بارسلونا محسوب می گردد و به خوبی می تواند در این تیم جای خود را پیدا کند. من اولین بازی که بازی لائوتارو را مشاهده کردم، متوجه شدم او بازیکنی است که برای حضور در باشگاه های عظیم ساخته شده و معتقدم می تواند گزینه بسیار خوبی برای خط حمله بارسلونا به شمار آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 225

به "لائوتارو مارتینز به درد بارسلونا می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لائوتارو مارتینز به درد بارسلونا می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید