فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی مردم از قحطی

به گزارش مجله صادق ویلا، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی به تمامی اعضای حزب حاکم این کشور هشدار داد تا خودشان را برای موانع و مشکلاتی که پیشروست، آماده نمایند و به دوره ای از قحطی و گرسنگی در دهه 1990 اشاره نمود که در آن موقع کره شمالی از قحطی و گرسنگی شدید و گسترده در سراسر کشور رنج برد.

فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی مردم از قحطی

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، رهبر کره شمالی در جمع اعضای حزب حاکم همچنین گفت: از تمامی اعضای حزب کارگران کره شمالی شامل کمیته مرکزی می خواهم تا برای خلاصی مردم از مسائل و سختی ها خود را برای یک رویکرد سخت آماده نمایند.

وی اضافه نمود: حزب ما هرگز انتظارش را نداشت که یکبار دیگر این فرصت مغتنم را برای پیمودن راهی برای نجات و رهایی مردم و تحقق هدف و آرمان های عظیم آن ها برای ساختن سوسیالیسم و کمونیسم به دست بیاورد.

رهبر کره شمالی 10 وظیفه و مسئولیت اصلی را برای بخش های مختلف حزب حاکم در نظر گرفته و به آن ها تاکید نموده تا با صبر و حوصله به آموزش اعضایشان بپردازند تا آن ها برای وفاداری به حزب مبارزه نمایند.

در جریان کارزار مقابله با قحطی در کره شمالی در دهه 90 میلادی، استفاده از واژه های قحطی و گرسنگی ممنوع شد، چون نشان دهنده شکست و ناکامی دولت بود و به جای آن بر رویکرد سخت تاکید می شد. حتی شهروندانی که بابت گرسنگی و قحطی می مردند، از سوی مقام های کره شمالی به مشکل می خوردند!

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 892

به "فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی مردم از قحطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی مردم از قحطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید