رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ساری برگزار می شود

به گزارش مجله صادق ویلا، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشهای بدست آمده، رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ساری برگزار می شود.

رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ساری برگزار می شود

این رالی سه روزه چهارشنبه 19 بهمن 1401 از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور یکصد تیم از سراسر کشور آغاز می شود. همچنین کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی این رویداد روز 18 بهمن 1401 در محل اراضی عباس آباد برگزار و نکات ایمنی و آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

مسیرهای حرکت در نقشه های طراحی شده از طریق تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی معین شده و شرکت کنندگان می بایست براساس زمان بندی و با توجه به نکات درج شده در نقشه، مسیر 700 کیلومتری رالی را طی کنند.

این رالی یک رویداد گردشگری است و ملاک انتخاب برترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده از طریق داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و...خواهد بود.

مراسم اعلام نتایج و اهدای جوایز، روز جمعه 21 بهمن 1401 برگزار و سه تیم در کلاس همگانی و سه تیم در کلاس پیشرفته به عنوان برترین های این رالی معرفی خواهند شد.

علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند حداکثر تا 15 بهمن به وبسایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یا لینک https://taci.ir/rally/ مراجعه کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1511

به "رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ساری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ساری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید