سفر لاکچری به کرمانشاه با کارت سفر 100 میلیون تومانی !، جزییات

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه با اشاره به کلید خوردن طرح کارت سفر برای این استان گفت: برای گردشگرانی که استان کرمانشاه را برای مقصد سفر خود انتخاب می نمایند تسهیلاتی در قالب کارت سفر 100 میلیون تومانی پرداخت می گردد.

سفر لاکچری به کرمانشاه با کارت سفر 100 میلیون تومانی !، جزییات

خبرنگاران: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه با اشاره به کلید خوردن طرح کارت سفر برای این استان گفت: برای گردشگرانی که استان کرمانشاه را برای مقصد سفر خود انتخاب می نمایند تسهیلاتی در قالب کارت سفر 100 میلیون تومانی پرداخت می گردد.

به گزارش ایرنا، محمدسیروان گرامی پرور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور و به منظور ایجاد تحول در صنعت گردشگری این استان به وسیله بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با دعوت از شرکت ها و موسسات گردشگری برای انعقاد قرارداد برای برخورداری از این تسهیلات اضافه نمود: این کارت سفر به گردشگرانی که به وسیله شرکت های گردشگری و در قالب تور، استان کرمانشاه را برای مقصد گردشگری انتخاب می نمایند تعلق می گیرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه یادآور شد: به این دسته از گردشگران، سفر کارت به نام خودشان صادر می گردد و نیازی به آوردن ضامن نبوده و پس از استفاده از این تسهیلات می توانند در اقساط با کارمزد چهار درصد آن را بازپرداخت نمایند.

گرامی پرور با بیان اینکه کارت های سفر به نام فرد ولی به حساب شرکت های گردشگری پرداخت می گردد گفت: به همین منظور نشستی با شرکت ها و موسسات گردشگری برگزار شده است تا از جزییات این طرح اطلاع پیدا نمایند.

پرداخت 162 هزار فقره وام قرض الحسنه در استان

وی با اشاره به افزایش پرداخت وام قرض الحسنه در استان کرمانشاه به متقاضیان اضافه نمود: در حالی که در سال گذشته در مجموع 65 هزار فقره وام به مبلغ 25 هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شد، این رقم از ابتدای امسال تا به امروز به 162 هزار فقره و با مبلغ بیش از 83 هزار میلیارد ریال افزایش پیدا نموده است.

گرامی پرور، شمار مشتریان این بانک در استان را بیش از 329 هزار نفر گفت و یادآور شد: سقف تسهیلات پرداختی در این بانک 300 میلیون تومان است که با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می گردد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه بعلاوه اضافه نمود: نسبت مطالبات به مصارف این بانک در استان نیز امسال در مقایسه با پارسال با 28 صدم درصد کاهش به 52 صدم درصد رسیده است.

بانک مهر ایران پیشتاز در سامانه های بانکی آنلاین

گرامی پرور با بیان اینکه بانک مهر ایران پیشتاز در راه اندازی سامانه های آنلاینی در کشور است ادامه داد: در سال گذشته یک میلیون و 294 هزار حساب در کشور در این بانک به صورت آنلاین افتتاح شده است که از این تعداد بیش از 21 هزار حساب تنها در استان کرمانشاه بود که این تعداد امسال تا به امروز به 20 هزار فقره حساب رسیده است.

وی یادآور شد: به همین دلیل در سال گذشته 6 هزار و 293 فقره پرونده تسهیلات نیز به صورت آنلاین به متقاضیان پرداخت شد که امسال این تعداد تا به امروز به 15 هزار فقره رسیده است.

گرامی پرور، بعلاوه با اشاره به راه اندازی سامانه وثایق بانکی برای وام های خُرد تا 200 میلیون تومان نیز اضافه نمود: با راه اندازی این سامانه در این بانک مردم می توانند از سهام خود در بازار سرمایه به عنوان وثیقه برای دریافت وام، تسهیلات و ضمانت نامه بانکی استفاده نمایند.

افزایش پرداخت تسهیلات فرزندآوری

وی اعلام کرد: تعداد تسهیلات فرزند آوری که به وسیله این بانک در امسال پرداخت شده است از 135 فقره در سال 1401 به یک هزار و 576 فقره با مبلغ 665 میلیارد ریال در سالجاری رسیده است.

گرامی پرور، در زمینه پرداخت تسهیلات به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی نیز گفت: در سال گذشته 978 فقره تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) در استان پرداخت شده است که این تعداد از ابتدای امسال تا به امروز به یک هزار و 536 فقره با 918 میلیارد ریال رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه اضافه نمود: به همین دلیل در سال گذشته به مددجویان بهزیستی نیز 293 فقره و در امسال 590 فقره رسیده است.

وی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزا نیز اظهار کرد: در مجموع در امسال 866 فقره تسهیلات اشتغالزا در استان به مبلغ کلی 756 میلیارد ریال پرداخت شده است که تمامی این تسهیلات از منابع و سپرده های داخلی این بانک بوده است که این رقم در سال گذشته 354 میلیارد ریال بود.

به گزارش ایرنا، بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه دارای 21 شعبه در این استان است که از این تعداد 9 شعبه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1592

به "سفر لاکچری به کرمانشاه با کارت سفر 100 میلیون تومانی !، جزییات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر لاکچری به کرمانشاه با کارت سفر 100 میلیون تومانی !، جزییات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید