سری بازی های بوکس فایت نایت بازمی گردند

به گزارش مجله صادق ویلا، این طور که منابع می گویند الکترونیک آرتز میخواهد تا بازی بوکس خود یعنی فایت نایت را بازگرداند. نام این پروژه در حال حاضر Moneyball است و هنوز در مراحل اولیه ساخت واقع شده است. به همین علت هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد.

سری بازی های بوکس فایت نایت بازمی گردند

این پروژه نو هنوز سال ها با اتمام فاصله دارد به علت اینکه EA شعبه کانادا به طور موقت کار خود را متوقف نموده تا بیشتر روی UFC کار کند. بازی UFC نو قرار است تا انتهای سال آینده منتشر شود.

این خبر را EA شعبه کانادا در قالب یک ایمیل داخلی برای کارمندان خود ارسال کرد. این شرکت گفت که تا اطلاع ثانوی تمرکز آن روی UFC 5 خواهد بود. این ایمیل گفت که به علت رقابت بسیار در میان بازی ها باعث شده تا ساخت فایت نایت برای تیم سازنده سخت باشد. به همین علت این شرکت قصد ندارد تا رییس بخش خلاقیت را درگیر دو پروژه فایتینگ بکند.

این شرکت اعلام نموده که در حال حاضر پروژه فایت نایت متوقف خواهد شد تا UFC 5 در برترین کیفیت به بازار عرضه شود.

در ایمیل نوشته شده:

هنوز اطلاعات زیادی از بازی فایتینگ نو EA در دسترس نیست. تنها چیزی که وجود دارد این است که EA میخواهد تا دوباره به دنیای بازی های فایتینگ باز شود. علت اینکه الکترونیک آرتز چیز زیادی از آن منتشر نمی کند این است که نمی خواهد شایعه ها و گمانه ها قوت بگیرند.

ایده بازگشت فایت نایت از کجا آغاز شد؟

آخرین شماره از سری بازی فایت نایت در سال 2011 منتشر شد. این بازی توانست نمره 86 را از منتقدان دریافت نموده و بسیار مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. به علت هزینه بالا برای لایسنس کردن این بازی و تمام بوکسرهای معروف این پروژه لغو شد و تمرکز EA بیشتر روی UFC رفت. اما به علت درخواست های زیاد از طرف هواداران و جامعه بوکس، EA تصمیم گرفت تا آن را دوباره بازگرداند.

سال گذشته Tyson Fury و Anthony Joshua برای تبلیغ UFC با الکترونیک آرتز همکاری کردند و Eddie Hearn هم گفت که ایده بازگشت فایت نایت را به الکترونیک آرتز داده است. او گفت:

دنیای بازی های فایتینگ بسیار گسترده بوده و هواداران زیادی دارد. همین سبک بازی به چند بخش مختلف تقسیم شده که نشان بر گستردگی آن است. با این حال بازگشت فایت نایت می تواند یک تغییر خوب در این ژانر باشد البته باید یک چیز متفاوت ارائه دهد تا از آن استقبال بشود و هواداران به خرید این بازی ترغیب بشوند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1315

به "سری بازی های بوکس فایت نایت بازمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری بازی های بوکس فایت نایت بازمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید