رشد کسب و کار با طراحی وب سایت (طراحی سایت)

به گزارش مجله صادق ویلا، در بستر اینترنتی امروز ممکن است وب سایت شما مهم تر از ویترین فروشگاه شما باشد. تنها کافیست با یک طراحی خیره کننده، برند خود را به برترین شکل نمایش دهید و بین خود و رقبایتان متفاوت دیده شوید. با خدمات طراحی وب سایت سی ام اس ایران، طراحی متفکرانه و خلاقانه را تجربه خواهید کرد. این مجموعه از تیم حرفه ای برخوردار است. عملکردها در وب سایت شما باید با زیبایی هماهنگ باشد تا بازدیدکنندگان را برای کاوش در صفحات ترغیب نماید. امروزه برای طراحی سایت می توانید از سایت های آماده با سیستم مدیریت محتوای دات نت نیوک بهره مند شوید.در این میان طراحی سایت با وردپرس نیز می تواند گزینه خوبی باشد ، چرا که امروزه محبوبیت بالایی را به خود اختصاص می دهد.

رشد کسب و کار با طراحی وب سایت (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

کاربرد و مزایای دات نت نیوک چیست؟

در اویل آغاز کار پلتفرم دی ان ان با نام دات نت نیوک شناخته می شد. طی چند سال از گذشت این فن آوری محبوبیت خود را افزایش داد و با یک نام مخفف شده و یک برند رسمی به نام دی ان ان خود را معرفی نمود . چارچوب دی ان ان جهت ایجاد، استقرار و مدیریت انواع وب سایت ها ایده آل ترین خواهد بود. مدیران با این ویژگی اجازه دارند تا به شکل موثر با ابزارهای سفارشی، افزودنی ها و مجامع شخص ثالث کار کنند و تمامی این ویژگی ها مدیریت وب سایت ها را برای آن ها آسان تر می نماید. بطور کلی فناوری dnn برای راحتی کار طراحان، توسعه دهنده آن، ویراستار محتوا و مدیران طراحی گشته است.

دات نت نیوک یا وردپرس؟

هر دو پلتفرم برای ساخت و مدیریت سایت بسیار عالی عمل خواهد نمود. در این میان وجوه اشتراک زیادی نیز با یکدیگر دارند که رایگان بودن از مهم ترین آن ها به شمار می رود. در واقع با توجه به نظرسنجی های مختلف و تجربه مدیران وب سایت، سیستم مدیریت محتوای DNN از سیستم مدیریت وردپرس بسیار کاربردی تر خواهد بود و راه اندازی و کار کردن با آن نیز به مراتب ساده تر می باشد. اصولا پلتفرم وردپرس برای وب سایت های شخصی و کوچک تر و حتی برای ایجاد وبلاگ مناسب هستند. چنانچه که پلتفرم دات نت نیوک جهت راه اندازی وب سایت های بزرگ تر و تخصصی همانند وب سایت فروشگاهی بسیار کاربردی می باشد. ولیکن هر دو سیستم سرعت و امنیت بالا یی دارند و به شکل رایگان در دسترس قرار می گیرند. بنابراین برای انتخاب میان دات نت نیوک و وردپرس می بایست به هدف و رویکرد وب سایت خود توجه داشته باشید.

دی ان ان با برخورداری از ساختار منعطف و توسعه پذیر و ایمن , بستر مناسبی را برای علاقه مندان به محصولات مایکروسافت در زمینه تحت وب به خود اختصاص داده است .گفتنی است که در طی این چند سال گذشته اعتماد خوبی بین توسعه دهندگان وب کسب کرده که در این مدت شاهده پیاده سازی بیش از یک میلیون وب سایت در سرتاسر جهان می باشد که این رقم در سال های اخیر با سرعت بالایی در حال افزایش می باشد . بیشترین وب سایت های بهره گیری از پلتفرم در ایران نیز وب سایت های سازمانی و دولتی و شرکتی است با توجه به امنیت و محیط کاربری این پلفترم را متمایز می سازد.

استفاده از DNN در ایران و جهان

در حال حاضر می توان گفت در جهان بیش از یک میلیون وب سایت با این پلتفرم طراحی و راه اندازی شده و فعالیت دارند. بیشترین استفاده از DNN به ترتیب فراگیری در کشورهای امریکا، ایتالیا، هلند، انگلستان، استرالیا، ویتنام، آلمان، کانادا، سوییس، چین و ایران، بلژیک، افریقای جنوبی، نیزلند و فرانسه می باشد. البته ده ها کشور دیگر هستند که در این دسته قرار می گیرند اما این کشورها بیشترین استفاده از این پلتفرم قدرتمند و پیشرفته را دارند. یازدهمین کشور استفاده کننده از این CMS به کشور عزیزمان اختصص داده شده است که بیشتر سازمان ها و ارگان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی به دلیل کاربر پسند بودن، توسعه یافتگی، انعطاف پذیر، قدرتمند و کدباز بودن DNN از آن استفبال می کنند و سایت های حساس خود را با آن راه اندازی کرده اند.

اهمیت و ضرورت طراحی سایت با وردپرس

امروزه طراحی سایت با وردپرس محبوبیت بالایی به دست آورده است. به طور کلی وردپرس را می توان برترین CMS یا سیستم مدیریت محتوا دانست که امروزه افراد زیادی از آن بهره برداری می کنند . وردپرس یک نرم افزار منبع باز، سرویس ساز و مدیریت محتوا در جهان است که کاربران زیادی جهت طراحی سایت از آن استفاده می کنند. به طور کلی در جهانی امروزی این نرم افزار از منبع عایدیی برای طراحان سایت شناخته می گردد و افراد به راحتی می توانند از آن کسب عایدی کنند. منبع باز بودن وردپرس موجب شده تا شما به کدهای آن دسترسی پیدا کنید، بنابراین می توانید بدون هیچ دانش و شناختن زبانی، طراحی سایت خود را به راحتی و پرداخت هزینه منصفانه بر روی آن انجام دهید.

در این مقاله اطلاعات کاملی را در رابطه با طراحی وب سایت و طراحی سایت با وردپرس با شما در میان گذاشتیم. اگر می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید این موارد شامل گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت می شوند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که در پی ایجاد یا توسعه فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما یاری می نماید و باعث رشد شما در جهانی اینترنت می گردد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1445

به "رشد کسب و کار با طراحی وب سایت (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد کسب و کار با طراحی وب سایت (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید