سرقت 3 میلیون یورویی از ویلای رونالدو

به گزارش مجله صادق ویلا، برای چندمین بار در ماه های اخیر، خانه یکی از ستاره های فوتبال مورد دستبرد نهاده شد. این بار سارقان به سراغ رونالدو اسطوره فوتبال برزیلی رفتند و از ویلای او حدود سه میلیون یورو سرقت کردند.

سرقت 3 میلیون یورویی از ویلای رونالدو

سرقت از شخصیت های فوتبالی در ماه های اخیر به اتفاقی کاملا عادی تبدیل شده است. هفته گذشته دنی اولمو هافبک تیم ملی اسپانیا با هجوم دو دزد در خیابان روبرو شد که ساعت 30 هزار یورویی او را دزدیدند. در بریتانیا نیز دیوید بکام، اشلی کول، دله الی و ویکتور لیندلوف بعضی از شخصیت هایی هستند که در ماه های اخیر مورد حمله دزدان قرار گرفته اند.

در تازه ترین مورد، رونالدو نازاریو، اسطورۀ فوتبال برزیل با این اتفاق ناخوشایند روبرو شده است. رونالدو برزیلی یکشنبه شب با سرقت میلیونی از ویلایی که در منطقه ایبیزا دارد روبرو شده است. ستاره سابق بارسلونا و رئال مادرید در این ویلا به همراه مارکو وراتی و همسرش اقامت داشت. دزدان از فرصت خالی بودن خانه استفاده نموده اند و اشیای قیمتی را به سرقت برده اند. اشیای به سرقت رفته به وسیله دزدان حدود 3 میلیون یورو قیمت داشته است.

هر چند که فعلاً معین نیست که دقیقا چه لوازمی مورد سرقت قرار گرفته است، اما طبق اعلام رسانه ها رونالدو به شدت از این موضوع ناراحت و عصبانی است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1406

به "سرقت 3 میلیون یورویی از ویلای رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 3 میلیون یورویی از ویلای رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید