سامسونگ میزان فراوری گلکسی Z فلیپ را افزایش داد

به گزارش مجله صادق ویلا، با وجود مسائل ناشی از گسترش بیماری کرونا، سامسونگ به دنبال افزایش میزان فراوری گلکسی زد فلیپ به میزان 2/5 میلیون واحد است.

سامسونگ میزان فراوری گلکسی Z فلیپ را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، چندی پیش، اخباری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه گسترش بیماری کرونا تأثیر منفی بر میزان فروش گوشی گلکسی S20 گذاشته است و آمار فروش پرچم دار جدید سامسونگ از حد انتظار کمتر بوده است. با این حال هم اکنون گزارش هایی منتشر شده که نشان می دهد گلکسی زد فلیپ فروش رضایت بخشی تجربه می نماید و شرکت کره ای نیز در حال افزایش میزان فراوری این محصول به 2/5 میلیون واحد است.

این اطلاعات را رسانه تایوانی دیجی تایمز منتشر نموده و مدعی است تمامی گوشی های هوشمند سریگلکسی زد فلیپعرضه شده در بازار کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ، فرانسه، سنگاپور، روسیه، اسپانیا، سوئیس، امارات متحده عربی و ایالات متحده آمریکا فروخته شده اند.

طبیعتا همین امر نیز باعث شده است شرکت کره ایسامسونگ به افزایش میزان فراوری گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ ترغیب گردد. به لطف قیمت مناسب تر گلکسی Z فلیپ از گلکسی فولد، این گوشی هوشمند با استقبال بیشتری در کره جنوبی روبرو شده است و انتظار می رود میزان فروشش تا انتها مارس (15 فروردین 1399) به یک صدهزار واحد برسد.

آمار فروش اولیه گلکسی زد فلیپ در دنیا نیز در حال عبور از مرز 500 هزار واحد است؛ با این حال، تحلیلگران معتقدند تا انتها سال 2020، آمار فروش این محصول باتوجه به محبوبیت فراوان در میان کاربران چینی، با رشد بیشتری همراه خواهد شد و احتمالا سامسونگ میزان فراوری زد فلیپ را تا پنج میلیون واحد نیز افزایش دهد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه انواع گوشی سامسونگ احتیاج دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه مشخصات فنی انواع گوشی های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 139

به "سامسونگ میزان فراوری گلکسی Z فلیپ را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ میزان فراوری گلکسی Z فلیپ را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید