ساختمان دبیرخانه ما رکوف بازسازی می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز پنج شنبه 20 خر داد ماه 1400 ضمن اعلام این خبر، عنو ان کرد: در نشستی مشترک و طبق رایزنی های اجرا شده موافقت اولیه مبنی بر ساماندهی، بازسازی، حفاظت و احیا فضا داخلی ساختمان دبیر خانه مارکوف با همکار ی شهر دار کرج، پردیس کشاور زی و منابع طبیعی و این اداره کل حاصل شد.

ساختمان دبیرخانه ما رکوف بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز اظهار کرد: بر این اساس شهر دار مکلف به تأمین بودجه مرمتی پروژه مورد نظر و انعقاد قرارداد با پیمانکار طرح شد.

او در ادامه اضافه نمود: بعلاوه مقرر شد نظارت عالیه طرح، معین ضوابط مرمتی و تأیید صلاحیت پیمانکار پروژه به عهده این اداره کل بوده و توضیح خدمات طرح مرمتی هم با همکاری پردیس کشاور زی و منابع طبیعی کرج انجام گردد.

ساختمان دبیرخانه ما رکوف یکی از چندین اثر ارزنده نیکلا مارکوف معمار روس تبار مقیم ایران است که در محوطه دانشکده کشاورز کرج امروز واقع شده و کار بر ادار داشته است. در سال ها گذشته از محل اعتبار ات پردیس کشاور زی و منابع طبیعی دانشگاه تهران دو فصل مرمتی در آن صورت گرفته که تعویض آجر ها نما ساختمان، در و پنجره ها چوبی، بند کشی، سقف شیروانی، محوطه ساز ی، تعبیه کانال دفع رطوبت، کف ساز محوطه پیرامونی و به طور کلی فضا بیرونی آن را شامل می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1013

به "ساختمان دبیرخانه ما رکوف بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان دبیرخانه ما رکوف بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید