راهنمای خرید برترین ساعت های کارتیر

به گزارش مجله صادق ویلا، با ظهور به عنوان زمان نگهدار از سال 1860، ساعت ها مسیر طولانی را طی نموده و در طول تاریخ دگرگون شده اند. همانطور که مردم ساعت های اولیه را که به یک زنجیر متصل می شد می بستند و آن ها را در جیب خود می بردند، کاملاً مکانیکی و مخصوص ثروتمندان. با استفاده از ساعت های فنری که به نظر می رسد استفاده از ساعت ها تغییر نموده است که منجر به تبدیل ساعت های جیبی به جواهراتی شده است که دور مچ میبندند، این امر معمولاً به وسیله خانم ها بیشتر از یک راه سریع و مفید برای جستجوی زمان بود.

راهنمای خرید برترین ساعت های کارتیر

در طول جنگ دنیای اول، سربازان متوجه شدند که ساعت های جیبی در حین انجام وظایفشان، آنطور که مجبور بودند، دست و پا گیر هستند و چندان کاربردی نیستند و سرعت همواره سریع جنگ، سربازان را از کندن کت های خود برای درآوردن ساعت هایشان، باز کردن قاب ها و آنالیز زمان باز می داشت. . ساعت های جیبی در جنگ های چریکی نو بسیار دست وپاگیر و غیرعملی بودند، که احتیاج به جمع شدن مردان در سنگرها و خزیدن در میان گل و لای در سرزمین هیچ کس نداشت. با سر و صدایی که اغلب دستورات حرکت را خفه می نماید، سیگنال های زمان دار جایگزین سیگنال های صوتی شدند. با دقت، تفاوت بین مرگ و زندگی، عبارت ساعت های خود را همگام کنید وارد فرهنگ لغت شد، زیرا سربازان بر فراز سنگرهای خود ضربات دیوانه وار می زدند که دقیقاً با عقربه دوم ساعت های مچی، خود را نشان می داد، که دارای کوره های فلزی ضخیم بر روی صورت شیشه ای آنها بود. مشابه ماسک های شکارچی برای محافظت از آنها در برابر شکستن.

برای سازگاری، سربازان ساعت های جیبی خود را به یک بند چرمی وصل می کردند و آن ها را به دور مچ خود می بستند و باعث پیدایش ساعت مچی امروزی می شد. تقریباً در همان زمان، کارتیر آغاز به بازاریابی نسخه های محدود با مدل های گران قیمت کرد. از آن موقع، دیگر طراحان ساعت آغاز به پیروی از آنها کردند.

کالیبر د کارتیه (Calibre de Cartier)

Cartier (کارتیر) یک فراوری نماینده جواهرات گران قیمت است که در فراوری ساعت های خوب تخصص دارد. این مترادف با لوکس است و سابقه طولانی در فروش به افراد سلطنتی و افراد مشهور دارد. این شرکت که در سال 1847 در پاریس، فرانسه تأسیس شد، بیشتر به خاطر ساعت های مجلل خود شناخته شده است. در طول سال ها، آنها با موفقیت انواع مختلفی از ساعت ها را توسعه داده اند.

طراحی کالیبر د کارتیه برای مردانی طراحی شده است که به زیبایی به مقدار موتور های مکانیکی اهمیت می دهند. این مجموعه که در سال 2010 معرفی گردید، اولین ساعت این شرکت است که به طور خاص برای بازار ورزش ساخته شده است. این بعلاوه اولین ساعت کارتیر مجهز به موتور اتوماتیک است که به طور کامل در سوئیس ساخته شده است.

پاشا د کارتیه (Pasha de Cartier)

در سال 1943، کارتیه یک ساعت مچی گرد را معرفی کرد که تبدیل به یک موزه برای مجموعه پاشا شد. این سبک ساعت منحصر به فرد است اما همچنان سنت کارتیه را تحسین می نماید. چهار عدد عربی و عقربه های شمشیری شکل متمایز به این ساعت حسی پیچیده و فرمانده می بخشد. قاب گرد و مقاوم در برابر آب آن از جنس استیل یا طلای سفید است و جنس بند آن با فلز یا پارچه چرم موجود است.

Ligne 21 de Cartier

این ساعت ها که با قاب گرد و انحنای زاویه دار لبه شان متمایز می شوند، قدرتمند و ظریف هستند. این یک سری متنوع است، با ویژگی های اصلاح شده در طراحی اسپرت. استایل ها هم برای آقایان و هم برای خانم ها ساخته می شوند و در انواع استیل، دو رنگ استیل یا طلایی موجود هستند.

سانتوس د کارتیه (Santos de Cartier)

Santos de Cartier که در سال 1904 ساخته شد، ساده و در عین حال ظریف است و به عنوان اولین ساعت مچی کاربردی شناخته می گردد. این ساعت که برای هوانورد برزیلی آلبرتو سانتوس دومونت طراحی شده است که می تواند زمان پرواز را به طور منحصر به فردی تشخیص دهد. این ساعت دارای زوایای صفحه گرد و منحنی صاف با پیچ های باز است. قاب در مواد مختلف و با گزینه طلای رزگلد عرضه می گردد.

تانک (Tank)

یک ساعت قوی و در عین حال شیک، خط فراوری تانک در سال 1917 معرفی گردید. این ساعت، با الهام از تانک های مورد استفاده در طول جنگ، دارای خطوط و نسبت هایی است که هم مربع و هم مستطیل هستند. از ویژگی های شاخص آن می توان به صفحه اعداد رومی برجسته با عقربه های فولادی شمشیری شکل اشاره نمود. تانک، یکی از محبوب ترین ساعت های تمام دوران است.

مشخص گزینه های سبک

ساعت هایی که برای هر سبکی طراحی شده اند در طرح ها و مواد متعددی عرضه می شوند. این ساعت ها دارای برترین منابع موجود در دنیا هستند و اغلب حاوی طلای 14 یا 18 عیار در بند یا جعبه هستند.

خرید کارتیر استفاده شده

مفهوم یک ساعت بسیار گران قیمت از دهه 1800 وجود داشته است و بازار همچنان به رشد خود ادامه داده است. این ساعت های گران قیمت ساعت های میانه نیستند. وقتی نو خریداری می شوند، قیمت آنها از چند هزار دلار تا ده ها هزار متغیر است. برای یاری به جبران هزینه، خریداران ممکن است آنها را خریداری نمایند. هنگام خرید کارکرده، خریداران باید به تصاویر نگاه نمایند و در خصوص سابقه تعمیر سوال نمایند. اگر یک ساعت دارای قطعات جایگزین باشد، ارزش آن به طور چشمگیری کاهش می یابد. برای خریدار مهم است که قبل از خرید کارتیه کارکرده تحقیق کند، زیرا تقلبی ها وجود دارند و بسیار اصلی به نظر می رسند. خریداران با درخواست شماره سریال، جعبه اصلی و اوراق اصالت از خریدهای تقلبی اجتناب می نمایند.

نتیجه

ساعت ها با تکمیل استایل فردی یک اکسسوری عالی می سازند. مردم برای تحت تاثیر قرار دادن ساعت های گران قیمت می خرند و دارایی های عجیب و غریب بسیار کمی در مقایسه با ساعت کارتیر دارند. ساعت های کارتیه که برای یک خبره واقعی طراحی شده اند، ماندگار هستند و ارزش خود را حفظ می نمایند. آنها از پیشگامان ساعت مچی مردانه هستند و واقعاً نشاط دارند. هنگام جستجوی یک ساعت لوکس، برای خریداران مهم است که نوع بند، جنس و ظاهر کلی را در نظر بگیرند. سبک ها و پرداخت های ساعت های کارتیه به شدت با یکدیگر فرق دارد، زیرا بعضی اسپرت و بعضی دیگر ظریف هستند. قبل از خرید، خریداران باید ساعت مناسب را برای هماهنگی با سبک زندگی خاص خود شناسایی نمایند.

اگر به ساعت های برند کارتیر علاقه دارید یا قصد خرید یکی از مدلهای مجذوب کننده این برند بسیار مشابه به مدل اورجینال را دارید میتوانید به سایت میراکو مراجعه کنید. میراکو متشکل از تیمی حرفه ای در طی سالها توانسته مشاوره ای عالی در جهت خرید ساعت مچی به مشتریان ارائه دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1569

به "راهنمای خرید برترین ساعت های کارتیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ساعت های کارتیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید