دولت و بخش خصوصی برای اصلاح راستا خصوصی سازی همفکری می نمایند

به گزارش مجله صادق ویلا، رویداد بین المللی خصوصی سازی در ایران از امروز شروع به کار کرد و آن گونه که پیش از این سازمان خصوصی سازی اعلام نموده بود در اولین روز از برگزاری رویداد بین المللی، رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد و رئیس اتاق ایران سخنرانی خواهند کرد.

دولت و بخش خصوصی برای اصلاح راستا خصوصی سازی همفکری می نمایند

در روز شروع همایش، حاضران جلسه شاهد هم افزایی ابراهیم رئیسی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، احسان خاندوزی به عنوان بالاترین مقام نهاد برنامه ریز اقتصاد و غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران به عنوان بالاترین مقام اتاق بازرگانی و نماینده بخش خصوصی خواهند بود.

بعلاوه پس از افتتاح این رویداد بزرگ، رئیس جمهور درباره نقش خصوصی سازی در سند تحول دولت مردمی سخنرانی نموده و نسبت به موضع واقعی دولت و اقداماتی که تا به امروز در راستای خصوصی سازی صورت گرفته، اطلاع رسانی کند.

بعد از بازدید رئیس جمهور از غرفه های فعال در نمایشگاه جانبی، نشست تخصصی روز اول با حضور علی طیب نیا، علی نصیری مقدم، هوشنگ نادریان و حسین قربان زاده برگزار می گردد که موضوع اصلی آن اصلاح ساختار خصوصی سازی اعلام شده است.

رویداد بین المللی خصوصی سازی از 31 اردیبهشت تا چهار روز ادامه خواهد داشت که در هرکدام از این روزها ابعاد مختلفی از موضوع خصوصی سازی آنالیز می گردد تا ترسیم یک آینده مطلوب برای همه دست اندرکاران این فرآیند آسان تر گردد.

اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد بزرگ و ثبت نام جهت حضور در نشست ها به وسیله سایت رویداد بین المللی خصوصی سازی در ایران امکان پذیر است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1389

به "دولت و بخش خصوصی برای اصلاح راستا خصوصی سازی همفکری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت و بخش خصوصی برای اصلاح راستا خصوصی سازی همفکری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید