دولت مشکل مسکن را حل می نماید

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور امروز آدینه در تبادل نظر با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه، از وی خواست تا طرح ها و دستورالعمل های لازم برای حل معضل و کنترل قیمت مسکن را برای آنالیز، تصویب و تسریع در اجرا به جلسه روز یکشنبه ستاد مالی دولت ارائه کند.

دولت مشکل مسکن را حل می نماید

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

رئیس جمهور تاکید نمود: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل وفصل گردد.

روحانی همچنین تسریع در اجرای طرح اقدام ملی تامین مسکن در کشور را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت همکاری با پیمانکاران و ارائه تسهیلات و زمین ارزان قیمت در این طرح در راستای یاری به رونق بازار مسکن و جلوگیری از ایجاد تنگنا و فشار بر مردم در این بخش تاکید نمود.

رئیس جمهور با اشاره بر ضروت کوشش برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از طرح ها و پروژه هایی که در رفت وآمد مردم و افزایش حمل و نقل کالا و بار در کشور تحول ایجاد می نماید، اظهار کرد: باید کوشش کنیم تا در سال جهش فراوری همچون سال های گذشته شاهد تحول در توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای در کشور باشیم.

روحانی اضافه نمود: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا تخلیه بار در پایانه ها تسریع شده و با همکاری گمرک کالاهای اساسی با سرعت در اختیار مردم قرار بگیرد تا مردم نسبت به تامین این کالاها دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

رئیس جمهور همچنین از تمامی فعالان، دست اندرکاران و عوامل حوزه حمل و نقل باری و مسافربری شهری و برون شهری، ریلی و هوایی که علی رغم شرایط سخت شیوع کرونا همچنان به خدمت رسانی ادامه داده و در کنار مردم قرار دارند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 298

به "دولت مشکل مسکن را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت مشکل مسکن را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید