دانمارک کشور وایکینگ ها ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دانمارک

به گزارش مجله صادق ویلا، شاید بیشتر ما کشور دانمارک را با شیرینی و پنیر و بعضی اوقات قصه های پری دریایی، جوجه اردک زشت و دختر کبریت فروش از هانس کریستین اندرسون به یاد داشته باشیم. اما این کشور کوچک واقع در منطقه اسکاندیناوی دارای پیشینه فرهنگی خاصی است که در ادامه به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید. خرید ارزان بلیط هواپیما تهران کپنهاگ

دانمارک کشور وایکینگ ها ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دانمارک

بهره مندی از آب فراوان و مسطح بودن این کشور باعث شده تا دانمارک خود را یکی از پیشتازان تولیدی انرژی های سبز معرفی کند. به طوری که 42٪ از انرژی این کشور از طریق توربین های بادی و آبی تولید می شود.

در خیابان های مرکز تساوی حقوق برای ماشین، عابر پیاده و دوچرخه برقرار است . در هر خیابان و کوچه بخشی از جاده برای دوچرخه سواری اختصاص داده شده و کمتر معبری بدون خط ویژه دوچرخه دیده می شود.

کپنهاگ، به مفهوم بندر داد و ستد است و در ایام قدیم محلی برای مبادله کالا در میان مردم و دزدان دریایی بوده است.

خوراک معمول در این کشور کوچک اسکاندیناوی که حدود 5.6 میلیون نفر جمعیت دارد، ماهی و سیب زمینی است که به فراوانی از طریق کشاورزان و صیادان بومی تهیه می شود. هر چند که از شیرینی های وسوسه کننده دانمارکی که بیشترا آغشته به دارچین هستند نمی توان دل کند.

بنا بر آمار منتشر شده در سال 2015، دانمارکی ها راضی ترین افراد دنیا هستند . بخشی از معیارهای این نظر سنجی عبارتند از: میزان سرانه درآمد، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، حق بازنشستگی و میزان سفر سالیانه.

نکته جالب در آداب غذایی مردم این بهشت یخی در این است که آن ها معمولا به غیر از هنگام میل سوپ، از قاشق استفاده نمی کنند و به جای آن از چنگال استفاده می کنند. علت این عمل کاهش حجم هر لقمه است که به هضم بهتر غذا کمک می کند و از سوی دیگر طولانی تر شدن زمان مصرف غذا باعث می شود تا شما بیشتر در کنار خانواده و دوستان خود باشید و از دور همی لذت ببرید. مردم دانمارک به زبان دانمارکی صحبت می کنند که این زبان حدود هزار و دویست سال قدمت دارد.

از جمله صنایع بزرگ این کشور می توان به لگو، مرسک (Mærsk Gruppen) که بزرگترین شرکت حمل و نقل دریایی دنیا است و نوو نوردیسک (Novo Nordisk) از غول های صنعت داروسازی نام برد. لازم به توضیح است که انسولین از اکتشافات این کمپانی دانمارکی است. جاذبه های دانمارک

مردم بیشترا هنگام دیدنی تلویزیون و یا در رستوران ها از نور شمع و مواردی مشابه استفاده می کنند و علت این عادت مردم دانمارک در قیمت بالای انرژی الکتریکی است که سبب شده تا مصرف آن به شدت کنترل شود. جالب است بدانید در دانمارک بیشتر لوازم خانه از چوب است و ترکیب چوب و سنگ جلوه خاصی به تزئینات داخلی منازل بخشیده است.

پس اگر روزی گذرتان به این کشور کوچک شمال اروپا افتاد صبح خود را با پنیر و نان دارچینی تازه شروع کنید و پس از دیدن طبیعت زیبای شهر میان وعده قهوه و شیرینی دانمارکی را از قلم نیاندازید.

یادتان باشد یک ژاکت همواره همراه داشته باشید چون هوای متغیر آن هر لحظه ممکن است شما را غافلگیر کند. از دوچرخه سواری در خیابان لذت ببرید و به دیدنی قصرهای مجلل بروید. جاذبه­ های گردشگری کپنهاگ

ناهار را در یک رستوران کوچک محلی میل کرده و بعد از گشت وگذار در شهر از نوشیدنی های متنوع محلی لذت ببرید. دیدن پری دریایی که صبح ها برای شنیدن درد دل ها به کنار آب می آید تا صدای شما را بشنود و شب ها غصه های شما را به دریا می سپارد را از قلم نیاندازید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1077

به "دانمارک کشور وایکینگ ها ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانمارک کشور وایکینگ ها ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید