توسعه جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم به استودیوی دیگری سپرده شد

به گزارش مجله صادق ویلا، براساس گزارش تازه سایت بلومبرگ که به وسیله جیسون شرایر (Jason Schreier) نوشته شده است، به نقل از فردی آشنا با این تغییرات، فرایند توسعه بازی جنگ ستارگان، شوالیه های جمهوری قدیم (Star Wars: Knights of the Old Republic - Remake) از استودیو اسپایر (Aspyr) به یکی از استودیوهای اروپای شرقی شرکت امبریسر یعنی استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) منتقل شده است.

توسعه جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم به استودیوی دیگری سپرده شد

چندی پیش جیسون شرایر در سایت بلومبرگ گزارش مفصلی منتشر نموده بود که در آن اذعان می کرد با توجه به اخباری که از سوی افراد آشنا با این پروژه شنیده، مراحل توسعه نسخه بازسازی بازی جنگ ستارگان، شوالیه های جمهوری قدیم با مشکلاتی روبرو شده است و نباید به این زودی منتظر عرضه آن باشیم.

در این گزارش آمده است که استودیو اسپایر بیش از دو سال است که در حال توسعه این بازسازی است اما ظاهراً فرایند توسعه نتوانسته دیزنی و پلی استیشن را که از سرمایه گذاران این پروژه هستند، راضی کند. به همین دلیل، ظاهراً رئیس این استودیو در ماه ژوئیه به کارکنان گفتند که توسعه بازی را متوقف نمایند و این شرکت کوشش می نماید تا پروژه بعدی خود را تعیین کند. در این میان، شایعاتی مبنی بر اینکه سیبر اینتراکتیو به سرعت در داخل استودیو پخش خواهد شد، به گوش می رسید.

هر دو شرکت Aspyr و Saber Interactive از زیرمجموعه های گروه امبریسر هستند. هفته گذشته، این گروه اظهار داشت که یکی از پروژه های تراز اول آن ها به استودیوی دیگری در این شرکت منتقل شده است اما در آن موقع تعیین نکردند که این گفته در رابطه با کدام بازی است و البته امبریسر وعده داد که قرار نیست با این تغییر تأخیری در فرایند عرضه بازی ایجاد گردد. هرچند می دانیم که تقریباً چنین چیزی غیرممکن است و این تأخیر به صورت غیرقابل اجتناب تأخیری را در عرضه بازی به وجود می آورد. این شرکت در بیانیه خود اعلام نموده بود: این تصمیم برای اطمینان از حفظ کیفیتی که برای پروژه در نظر داریم، صورت گرفته است. ما انتظار نداریم که به خاطر این انتقال با تأخیر روبرو شویم.

گروه امبریسر و بعلاوه دیگر ناشرانی که همانند شرکت تفریح های تعاملی سونی و شرکت دیزنی که روی این اثر سرمایه گذاری نموده اند، از این تصمیم استقبال نموده و امید دارند که این موضوع باعث پیشرفتی در فرایند توسعه بازی جنگ ستارگان، شوالیه های جمهوری قدیم گردد.

به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که سرنوشت بازسازی این اثر محبوب به کجا خواهد رسید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1434

به "توسعه جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم به استودیوی دیگری سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم به استودیوی دیگری سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید