تور بازدید دانشجویان علم و صنعت از علی بابا

به گزارش مجله صادق ویلا، بازدید دانشجویان از شرکت ها و سازمان های بزرگ برای آشنایی آنها با روند کار این سازمان ها و فرصت های شغلی در کشورهای پیشرفته متداول است. خبرنگاران هم که همواره در حمایت از رویدادهای دانشجویی و تغییر فرهنگ کار در ایران پیشگام بوده، میزبان اولین بازدید دانشجویان از این شرکت بود.

تور بازدید دانشجویان علم و صنعت از علی بابا

روز یکشنبه، 5 اسفند 97 گروهی از دانشجویان کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت مهمان خبرنگاران بودند و از بخش های مختلف دفتر مرکزی بازدید کردند.

دانشجویان با چه کسانی صحبت کردند؟

در این ملاقات مجید حسینی نژاد، بنیان گذار خبرنگاران ، از فرهنگ سازمانی خبرنگاران و آینده خلق شده این شرکت برای این تیم گفت؛ آینده خلق شده ای که در نتیجه آن فرهنگ سفر و کار را در ایران متحول خواهد شد. آینده خلق شده خبرنگاران که رهبری بی رقیب بازار برای خلق تجربه شایسته سفر با تمرین موثر راهبری (کار با حال خوش) است و تمام خبرنگاران یی ها تمام قد برای تحقق آن کوشش می نمایند. این آینده هر نیروی کار نوی را به وجد می آورد که عضوی از این خانواده باشد و سهم خود را در این راه بردارد.

مهمانان خبرنگاران بعلاوه پای صحبت های امیر خراسانچی، مسئول سه تیم فنی در خبرنگاران ، نشستند و از تکنولوژی های نو و چالش های فنی این حوزه شنیدند. این صحبت ها از نیازهای نو سازمان ها برای رقابت در جهان گفت و جای خالی استعدادها را به دانشجویان نشان داد تا سراغ یادگیری مهارت هایی بروند که جوابگوی نیازهای آینده سازمان ها باشد.

مجتبی سلحشور، سرپرست جذب منابع انسانی، دانشجویان را با فعالیت های تیم منابع انسانی آشنا کرد و از آنها دعوت کرد تا با کسب مهارت های لازم، خودشان را برای کار در فرصت های شغلی خبرنگاران آماده نمایند. خبرنگاران فرصت کارآموزی را به دانشجویان دانشگاه برتر هم می دهد تا تجربه محیط کار و یادگیری مهارت های دانشجویان تا بعد از فارغ التحصیلی به تاخیر نیافتد و روند وارد شدن به جهانی کار را برای دانشجویان تسهیل کند.

بعلاوه بهاره نظری به عنوان یکی از همراهان قدیمی خبرنگاران و مالک محصول پرواز خارجی از تاریخچه سازمان گفت؛ از داستان شکل گیری خبرنگاران و فراز و نشیب هایی که در مسیر رشد داشته تا امروز که بزرگترین شرکت گردشگری ایران به شمار میرود.

این بازدید با جلسات Stand Up دو هفتگی خبرنگاران همراه شد و دانشجویان توانستند از نزدیک با فضای واقعی کار در خبرنگاران و نحوه تعامل و گفت و گوی راهبران و کارکنان آشنا شوند.

هدف از این بازدید چه بود؟

بازدید دانشجویان از سازمان خبرنگاران یک فرصت دو سویه برای سازمان و دانشجویان است؛ یه گونه ای که هم سازمان می تواند نیروهای متفاوت و مستعد را جذب و تربیت کند و هم دانشجویان به وسیله آشنایی با فضای کاری واقعی یک سازمان و اطلاع از فرصت های شغلی، در زمینه های مرتبط به مهارت گستری بپردازند.

منبع: علی بابا
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1641

به "تور بازدید دانشجویان علم و صنعت از علی بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بازدید دانشجویان علم و صنعت از علی بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید