تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فردا

به گزارش مجله صادق ویلا، مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره فیلم و عکس صنعتی فردا تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فردا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا، دبیرخانه جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا مهلت ارسال آثار به ششمین دوره این جشنواره را که پیش تر 14 خردادماه اعلام شده بود، تا 31 خرداد ماه امسال تمدید کرد.

به دلیل ازدحام ارسال بخش عکس به وسیله وب سایت جشنواره و همچنین تماس های متقاضیان شرکت در بخش فیلم این دوره از جشنواره فردا در خصوص ایجاد فرصت بیشتر برای ارسال آثار، دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار که پیش از این 14 خردادماه اعلام شده بود، تا 31 خرداد ماه تمدید کرد.

علاقه مندان و متقاضیان شرکت در این رویداد هنری می توانند آثار فیلم و عکس خود را مطابق با فراخوان و رعایت قوانین و مقررات وضع شده در آن و با توجه به محور های موضوعی طرح شده تا تاریخ 31 خرداد ماه برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.fardafest.ir مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، روبروی پارک دانشجو، کوچه شهید بالاور، پلاک 4، طبقه 4، جهاد دانشگاهی هنر ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 980

به "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید