طراحی سایت: تمدید تفاهم نامه استحکام بخشی سایت جهانی تخت سلیمان

به گزارش مجله صادق ویلا، تفاهم نامه استحکام بخشی سایت جهانی تخت سلیمان تمدید شد.

طراحی سایت: تمدید تفاهم نامه استحکام بخشی سایت جهانی تخت سلیمان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

نشست آنالیز فرایند استحکام بخشی ایوان غربی تخت سلیمان (ایوان خسرو) با حضور محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور، فرهاد عزیزی مدیر کل امور پایگاه های دنیای، پروفسور یگر، محمد فتحی مدیر پایگاه تخت سلیمان به همراه تعدادی از کارشناسان ارشد پایگاه های دنیای تخت سلیمان و ارگ بم برگزار گردید.

پرفسور یگر به عنوان یکی از اساتید دانشگاه درسدن آلمان که از سال 2011 با مجموعه های دنیای تخت سلیمان و ارگ بم همکاری دارد در این نشست به ارائه گزارش عملکرد تیم آلمانی در رابطه با اقداماتی که در محوطه دنیای تخت سلیمان صورت گرفته پرداخت. بعلاوه در این نشست مجموعه فعالیت هایی که قرار است کارشناسان ایرانی با همکاری دانشگاه درسدن در ارگ بم، میدان نقش دنیا اصفهان و شوشتر در آینده انجام دهند مورد آنالیز نهاده شد.

بعلاوه تفاهم همکاری مشترک بین سازمان میراث فرهنگی و دانشگاه درسدن آلمان در مورد استحکام بخشی ایوان غربی تخت سلیمان که از شاخص ترین بناهای این مجموعه با دو دوره معماری ساسانی و ایلخانی است به مدت 5 سال تمدید شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1226

به "طراحی سایت: تمدید تفاهم نامه استحکام بخشی سایت جهانی تخت سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تمدید تفاهم نامه استحکام بخشی سایت جهانی تخت سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید