تقدیر مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت الکل سازی یاسان

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت صنایع فروارده های یاسوج (یاسان) از فعالیت های این شرکت در جهت مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

تقدیر مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت الکل سازی یاسان

عباس نورمحمدی با تبریک هفته کارگر به مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان، از کارگران به عنوان تلاشگران عرصه تولید یاد کرد و افزود: رشد و توسعه جامعه و گردش چرخ عظیم تولید مدیون تلاش های شبانه روزی و همت والای کارگران است و همواره باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی شرح داد: جامعه ما به کارگران که با کمترین توقع و در شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاش و تلاشی در جهت استقلال و خودکفایی و تامین نیازهای کشور فروگذار نکرده اند، افتخار می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کارگران به عنوان محور اصلی جهش تولید به شمار می فرایند و امیدواریم با همدلی و انسجام مردم و همت و تلاش کارگران عزی،، جامعه ما از این مراحل سخت عبور کند و همچون گذشته سربلندی و افتخار نصیب ملت ایران شود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، در جریان این بازدید، مدیرکل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان در جهت از سرگیری فعالیت کارخانه و تولید محصولات ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 288

به "تقدیر مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت الکل سازی یاسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت الکل سازی یاسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید