ترفندی ساده برای ماندگاری شارژ تلفن همراه

به گزارش مجله صادق ویلا، اپراتور مخابرات آمریکایی به مشتریان خود توصیه کرد که برای صرفه جویی در مصرف برق، قسمت 5G تلفن های هوشمند را خاموش نمایند.

ترفندی ساده برای ماندگاری شارژ تلفن همراه

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، یک کارمند پشتیبانی مشتری راهی را برای بهبود شارژ دستگاه را در این نکته می داند که با خاموش کردن 5G یا ارتباطات نسل پنجم است. در این پیغام آمده است: یکی از راه های افزایش عمر باتری روشن کردن LTE است.

نویسندگان مقاله خاطرنشان کردند که مشترکان نمی خواستند که 5G را کنار بگذارند، اما با دقت بسیار زیادی به این نکته اشاره کردند. پس از مدتی، توییت ارسال شده در تاریخ 28 فوریه حذف شد. بعضی از مشترکان ورایزون نسبت به توصیه اپراتور واکنش منفی نشان دادند و این روش را معیار نادرستی دانستند که مسئله ای را حل نمی کند. همچنین بعضی از کاربران خرید یک گوشی جدید و گران قیمت با پشتیبانی از شبکه های نسل پنجم، و سپس خاموش کردن 5G روی آن را، امری پوچ است.

در مصاحبه با مشترکان، نمایندگان Verizon خاطرنشان کردند که در حال حاضر یکی از اولویت های شرکت، گسترش منطقه تحت پوشش با پشتیبانی از محدوده فوق سریع mmWave است.

روزنامه نگاران خاطرنشان کردند که انتقال کامل به 5G در آینده به مشتریان اپراتور های آمریکایی اجازه می دهد LTE را کنار بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 879

به "ترفندی ساده برای ماندگاری شارژ تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندی ساده برای ماندگاری شارژ تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید