ترافیک سنگین در کندوان

به گزارش مجله صادق ویلا، موج دوم سفر نوروزی در حالی رو به خاتمه قرار است که استان مازندران به گفته استاندار مازندران از ورود 20 میلیون مسافر به این استان خبر داده است.

ترافیک سنگین در کندوان

به گزارش تسنیم؛ استانی که در مسیر شریان راه های مواصلاتی سه جاده متصل به مرکز کشور و یک جاده آن به استان سمنان و در خط امتدادی غرب به استان گیلان و در شرق به استان گلستان قرار گرفته است و مهم تر تردد بسکمک از شیفتگان آقا علی بن موسی الرضا (ع) شده است.

اگر چه مازندران با بهره مندی از موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوش در این ایام مسافران بسکمک را به طور روزانه به خود جذب نموده به گونه ای که هر سه جاده آن شاهد ترافیک سنگین و پرباری باشد و به گفته فرمانده پلیس راه کندوان که شمار تردد روزانه خودرو های این محور کوهستانی در زمان اجرای طرح نوروزی از 22 تا 30 هزار دستگاه خودرو است، اکنون در روز های سرانجامی تعطیلات نوروزی و در نهم فروردین همچنان جاده کندوان تردد به حالت سنگین و نیمه سنگین است.

یداله دنیا تاب، رئیس پلیس راه استان مازندران در تبادل نظر با خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین شرایط ترافیکی در راه های مواصلاتی استان مطرح کرد: هم اکنون عبور و مرور در دو جاده هراز و سوادکوه عادی و روان است.

وی اضافه نمود: ترافیک در محور کندوان از سمت تهران، زنگوله به سیاه بیشه پرحجم و سنگین است و مسئله ای در این جاده وجود ندارد.

دنیا تاب با اعلام اینکه از فردا دهم فروردین با توجه به شرایط جوی هوا احتمال تردد سنگین در این جاده پیش بینی می گردد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه بعلاوه با توجه به برگشت مسافران و رو به سرانجام بودن تعطیلات نوروزی از بعد از ظهر فردا حجم تردد در راه های مواصلاتی پربار خواهد بود، توضیح داد: در صورت متراکم بودن این حجم از شمال به جنوب طبق تشخیص یک طرفه شدن راه ها دستور کار قرار می گیرد تا تردد برای برگشت مسافران راحت انجام گردد.

وی ادامه داد: در موج دوم سفر نوروزی با توجه به ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته حجم تردد مسافران به این استان کمتر بوده است.

دنیا تاب گفت: به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران نوروزی توصیه می گردد با توجه به برزو ترافیک مقطعی در بعضی مقاطع زمانی از شتاب زدگی و عجله در رانندگی جدا خودداری نموده و پلیس را در برقراری نظم و امنیت کمک کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1533

به "ترافیک سنگین در کندوان" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترافیک سنگین در کندوان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در کندوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید