بورس سراسر در صف فروش ، یکه تازی فملی در بازار منفی!

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در بعد از خبر تغییر نامتقارن دامنه نوسان روندی صعودی پیدا کرد و تا مرز یک میلیون و 300 هزار واحد صعود کرد اما به مقاومت مهمی برخورد کرد و کمبود پول در بازار سهام با با این مقاومت همراه شد و باعث شد شاخص کل نتواند این مقاومت را بشکند.

بورس سراسر در صف فروش ، یکه تازی فملی در بازار منفی!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

در حالی که بیشتر نمادهای بازار سهام قفل در صف های فروش است امروز احتمالا پروتکل های الحاقی توسط مجلس لغو می شود و این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر بازار سهام خواهد داشت. واکنش جامعه بین الملل به خروج ایران از پروتکل های الحاقی بسیار مهم است و می تواند در تشدید تنش ها در منطقه اهمیت ویژه ای داشته باشد.

کارشناسان عقیده دارند به دلیل دامنه نوسان و ارزش معاملات کم بازار سرمایه سهم ها معامله نشدند تا اصلاح شوند. به همین دلیل تنها عاملی که می تواند بورس را مثبت کند ورود پول است.

از طرفی نیز ایمان رئیسی کارشناس بازار سهام گفت: صف های فروش سنگین امروز نتیجه جلسات دیروز و امروز مجلس در رابطه با تحقیق و تفحص از بورس و احتمال لغو پروتکل های الحاقی است. به نوعی این صف های فروش واکنش مقطعی بازار سهام به همین جلسات است و به نظرم در جریان معاملات فردا و پس فردا تکلیف پروتکل های الحاقی مشخص می شود و بعد از مشخص شدن نتیجه، فشار فروش کاهش پیدا می نماید و بورس به حالت تعادلی بازمی شود.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد فملی فرایند صعودی دارد و این فرایند صعودی به دلیل افزایش قیمت جهانی مس رخ داده است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 849

به "بورس سراسر در صف فروش ، یکه تازی فملی در بازار منفی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس سراسر در صف فروش ، یکه تازی فملی در بازار منفی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید