بهتر از تراکتور کار کردیم، شایستگی بالای بازیکنان آلومینیوم

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی شامگاه یک شنبه بعداز ملاقات تیمش برابر تراکتور گفت: خدا را شکر بازی خوبی ارائه دادیم و پیروز شدیم. به حریف موقعیت ندادیم و بهتر از آنها کار کردیم.

بهتر از تراکتور کار کردیم، شایستگی بالای بازیکنان آلومینیوم

وی با بیان اینکه بازیکنانم با تمام وجود کار می نمایند، گفت: آنها شایستگی بالایی دارند، می دانستیم مقابل تیم بزرگ تراکتور کار سختی داریم اما خرسند هستیم در زمین حریف چنین فوتبالی انجام دادیم.

خطیبی با بیان اینکه آلومینیوم از لحاظ موقعیت سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر کار کرد، ادامه داد: برای من احساس خوبی است که تیمم به این شکل بازی می نماید. امروز روی تیم تراکتور بررسی خوبی انجام دادیم و بازی را هم حفظ کردیم تا به تراکتور موقعیت ندهیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه خیلی خرسند هستم مقابل تراکتور روی کارهای ایستگاهی پیروز عمل کردیم، گفت: در نیمه دوم می توانستیم روی موقعیت هایمان 3-2 گل دیگر هم به ثمر برسانیم ولی پیروز نشدیم.

وی با اشاره به اینکه از شکل دفاعی تیمم راضی هستم، گفت: خط دفاعی به تنهایی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه نمی گردد. از این موضوع خیلی خرسندم، هم فوتبال خوبی بازی می کنیم و هم در 8 بازی فقط یک گل خوردیم. این اتفاق برای آلومینیوم مثبت است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه ما به تیم قابل احترام برای اهالی فوتبال تبدیل شده ایم و فرایند خوبی داریم، گفت: تیم ما از لحاظ پرس و توپ گیری جزو تیم های بالای جدولی فوتبال است. ریکاوری خوبی در دو هفته اخیر انجام دادیم، هر چند بازی ها 5 روز یکبار برگزار می شوند اما آلومینیوم در این دو هفته ریکاوری خوبی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1236

به "بهتر از تراکتور کار کردیم، شایستگی بالای بازیکنان آلومینیوم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهتر از تراکتور کار کردیم، شایستگی بالای بازیکنان آلومینیوم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر از تراکتور کار کردیم، شایستگی بالای بازیکنان آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید