کنعانی زادگان: دفاع خوب پرسپولیس فردی نیست، تیمی است، امیدوارم فینال کنار بچه ها شادی معروف را انجام بدهم

به گزارش مجله صادق ویلا، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دفاع خوب پرسپولیس فردی نیست و از خط دفاع تا حمله عملکرد خوبی داشتیم.

کنعانی زادگان: دفاع خوب پرسپولیس فردی نیست، تیمی است، امیدوارم فینال کنار بچه ها شادی معروف را انجام بدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه قطر درباره اینکه نخستین بازیکنی بود که در ملاقات با النصر عربستان پشت ضربه پنالتی نهاده شد، گفت: ابتدا به مردم ایران بابت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. زدن پنالتی در آن شرایط سخت است. من خیلی آماده بودم و تمرین نموده بودم.

وی اضافه کرد: دوست داشتم پنالتی اول را گل بزنم تا هم انگیزه خوبی به بازیکنان بدهم و هم شادی معروفم را انجام داده و به مردم روحیه بدهم. امیدوارم در فینال هم یک خوشحالی با بچه ها داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس توضیح داد: وقتی یک تیم خوب کار می نماید، یعنی از خط دفاع گرفته تا هافبک و حمله عملکرد خوبی داشتند. دفاع ما فردی نیست و تیمی است. ما خیلی سختی کشیدیم و امیدوارم این فرایند را در لیگ برتر ادامه دهیم و قهرمان آسیا شویم.

کنعانی زادگان در مورد اقدام عربستانی ها برای تضعیف نماینده ایران گفت: دوست ندارم به این مسائل توجه کنم و حق به حقدار رسید. با محرومیت آل کثیر انگیزه ما چند برابر شد. یک ساعت قبل از بازی خبر محرومیت را اعلام کردند اما خدا را شکر می کنم پیروز شدیم. دم مادر عیسی و مادران سرزمینم گرم که دعای مان کردند و خوشبختانه توانستیم رو سفیدشان کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 554

به "کنعانی زادگان: دفاع خوب پرسپولیس فردی نیست، تیمی است، امیدوارم فینال کنار بچه ها شادی معروف را انجام بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: دفاع خوب پرسپولیس فردی نیست، تیمی است، امیدوارم فینال کنار بچه ها شادی معروف را انجام بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید