بهترین راه حل ها برای دکوراسیون دیوار و پر کردن فضای خالی دیوار

به گزارش مجله صادق ویلا، دکوراسیون دیوار یکی از مهمترین بخشها در بحث طراحی داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که پر کردن فضای خالی دیوار برای ما تبدیل به یک مشکل اساسی می گردد. در این مطلب با تعدادی از بهترین راهکارها برای دکوراسیون دیوار آشنا می شویم.

بهترین راه حل ها برای دکوراسیون دیوار و پر کردن فضای خالی دیوار

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

1- عکس: ساده ترین و سنتی ترین راه استفاده از عکس بروی دیوار است. این عکس ها می تواند عکس ها خانوادگی هم باشد که محیط را فراموش نشدنی می نمایند.

2- نصب تابلو نقاشی بر دیوار : یک نقاشی هنری می تواند جلوه اتاق را به کلی عوض کند. استفاده از نقاشی ها با رنگ روشن در دکوراسیون دیوار می تواند محیط را نشاط آور کند.

3- نقاشی روی دیوار: مشاهده می کنید که نقاشی روی دیوار فضای داستان های افسانه ایی را به اتاق داده است.

4- قفسه کتاب در دکوراسیون دیوار : این مورد علاوه بر زیبایی که به اتاق می دهد سودمند نیز هست. هم می توانید از شرّ فضای خالی دیوار راحت شوید هم کتاب های مورد علاقه و مهم تان را بروی قفسه قرار دهید. اگر هم کتاب های زیادی برای نگهداری دارید می توانید از کتابخانه های بزرگتر در اتاق نشیمن یا اتاق خواب بهره ببرید.

5- نظرتان راجب سر گوزن شمالی چیست؟ این دکور را بیشتر در فیلم ها مشاهده می کنید چرا که هیچ چیزی مانند سر گوزن شمالی در دکوراسیون خانه بچشم نمی آید. برای داشتن این دکور دیوار لازم نیست به شکار گوزن بروید مدل های مصنوعی گوزن های شمالی در بازار به وفور پیدا می شوند.

6- کاسه و سبد های دکوری در دکوراسیون دیوار : راه حلی ساده، زیبا و دلنشین برای پر کردن فضای خالی دیوار مشکلمان را براحتی حل خواهد نمود.

7- گیاهان گلدانی روی دیوار : گذاشتن گیاهان گلدانی کوچک با شکل و رنگ های متفاوت بروی تاقچه محیط صمیمی و شادابی را برای افراد خانواده ایجاد می نماید.

8- همانطور که در مطالب پیشین گفتیم استفاده از نوشته های معروف کتاب ها مانند قطعه ایی از شعر مورد علاقه تان روی دیوار می تواند باعث نیرو دریافت شما بشوند.

9- نقشه ها/ آیتم هایی که باید یاد بگیرید: برای چیزی که می خواهید یاد بگیرد یا همواره احتیاج دارید مقابل دیدگانتان باشد تا آن موضوع را نباید فراموش کنید می توانید با آوردن آنها بروی دیوار اتاقتان همواره در خاطرتان ثبت کنید. برای مثال نقشه کل دنیا برای پیدا کردن تمامی نقاط ایده بسیار جالبی است.

10- استفاده از آیتم های بی استفاده: خلاق بودن هیج صدمه و جببه منفی ایی ندارد. با نگاه کردن به اطراف متوجه وسایلی بظاهر بی استفاده می شوید اما از همان وسیله می توانید در دکوراسیون بهره ببرید مانند تزیین یوار با فلاپی دیسک ها در طرح دکوراسیون دیوار زیر.

منبع: اتاق
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 251

به "بهترین راه حل ها برای دکوراسیون دیوار و پر کردن فضای خالی دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه حل ها برای دکوراسیون دیوار و پر کردن فضای خالی دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید