بهترین دانشگاه های استرالیا

به گزارش مجله صادق ویلا، در این مطلب با خبرنگاران برای شناختن بهترین دانشگاه های استرالیا همراه باشید.

بهترین دانشگاه های استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دانشگاه ملبورن

این دانشگاه از لحاظ علمی رتبه 32 جهانی را به خود اختصاص داده است و بهترین دانشگاه استرالیا قلمداد می شود. مرکزی علمی با دانشجویانی از 130 نقطه جهان، که گویای اعتبار بین المللی بالای این دانشگاه می باشد. برای پذیرفته شدن در این دانشگاه سوابق و انگیزه های شما به دقت آنالیز می شود. زیرا رقابت برای ورود به این مرکز بسیار بالاست. پذیرش دانشجوی دانشگاه ملبورن در سال حدود 47هزار نفر می باشد.

دانشگاه ملی استرالیا

رتبه جهانی این دانشگاه عدد 50 را به ما نشان می دهد. دانشگاهی واقع در کانبرا، پایتخت استرالیا که از اعتبار ویژه ای در بین مراکز علمی جهان برخوردار است. در حال حاضر معاون این دانشگاه، برایان اشمیت -برنده نوبل فیزیک- می باشد.

دانشگاه سیدنی

قدیمی ترین دانشگاه استرالیا که در طول زمان، همیشه اعتبار و رسمیت ویژه ای داشته است. این دانشگاه نیز جزو صد دانشگاه برتر جهان بوده و نشان می دهد استرالیا یکی از بهترین کشور های موجود برای مهاجرت تحصیلی می باشد. محبوبیت دانشگاه سیدنی اما بیشتر از سطح علمی، برای امکانات و متد های به روز و دست اول آن است. برای ورود به این دانشگاه نیز ضروری است رقابت شدیدی را پشت سر بگذارید. زمینه شاخص این دانشگاه روانشناسی می باشد.

دانشگاه کوئینزلند

یک دانشگاه دیگر حاضر در لیست صد دانشگاه برتر جهان. دانشگاهی که مختص مقطع دکترا بوده و یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی جهان به شمار می رود. این دانشگاه همچنین بورسیه های ارزنده ای در مقطع دکترا پیشنهاد می دهد که آن را به بهترین گزینه متقاضیان مقطع دکترا تبدیل کرده است.

UNSW

دانشگاهی واقع در مرکز سیدنی. این دانشگاه که به نیو ساوت ولز معروف است در سال 1949 تاسیس شده است. محبوبیت این دانشگاه برای رشته های مدیریت بازرگانی و هنر است. برای رسیدن به ساختمان مرکزی آن نیز باید از سیدنی خارج شوید. این مرکز در سال های اخیر امکاناتی را برای تبدیل ایده های دانشجویان به کسب وکار و ارتباط آن ها با صنعت فراهم کرده است. در کنار این ها، سیدنی شهری فوق العاده برای زندگیست.

دانشگاه موناش

بهترین مقصد برای دانشجویان مهندسی و یکی از برترین دانشگاه های جهان و استرالیا. دانشگاهی که پردیس ها و مراکز تحقیقاتی بسیار داشته و جدا از این چند شعبه در کشور های دیگر دارد. درصدی از شهرت این دانشگاه، جدا از سطح علمی خوب و امکانات، به فعالیت های انسان محبت آمیز و در راستای حقوق بشر بر می شود.

دانشگاه آدلاید

دانشگاه آدلاید با رتبه 120 جهانی و پذیرش 25000 دانشجو در سال، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های استرالیاست. تمرکز اصلی آدلاید بر تحقیق و پژوهش بوده و درصد زیادی از شهرت خود را نیز از همین طریق به دست آورده است. مقصدی مناسب برای علاقمندان مطالعه و پژوهش و دانشجویان ارشد و دکترا.

دانشگاه استرالیای غربی

یکی از هشت دانشگاه برتر استرالیا که در زمینه کشاورزی و علوم دریایی گوی سبقت را از رقیبان ربوده است. رتبه جهانی این دانشگاه در تایمز 131 بوده و در 9 دانشکده مجزا آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.

منبع: اینترنت
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 570

به "بهترین دانشگاه های استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دانشگاه های استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید