با یک شلوار جین، چند ست مختلف داشته باشید

به گزارش مجله صادق ویلا، شلوار جین را می توان به راحتی با هر لباسی ست کرد، البته می توان به همان راحتی هم در ست کردن شلوار جین با لباس اشتباه کرد.

با یک شلوار جین، چند ست مختلف داشته باشید

یکی از سخت ترین ست های لباس، پوشیدن دو نوع جین در یک استایل است که بعضی چنین ریسکی را نمی پذیرند. ما سعی داریم در این مطلب از خبرنگاران شما را با انواع جین و نحوه ست کردن شلوار جین با لباس هایتان آشنا کنیم. پس همراه ما باشید تا با یک شلوار جین، چند ست متفاوت و شیک داشته باشید.

نحوه ست کردن لباس جین

دخترانه و غیررسمی

شلوار جین همراه با یک تاپ یا تی شرت ساده با رنگ های شاد یا طرح های گرافیکی روی آن برای دخترانی که در سنین نوجوانی یا سال های ابتدایی دوره جوانی هستند می تواند انتخاب خوبی باشد. بعلاوه این افراد می توانند از شلوارک های جین نیز برای یک مهمانی محبت آمیز و صمیمی استفاده نمایند. برای انتخاب کفش نیز می توان روی یک صندل یا کفش بدون پاشنه که رنگ آن با تی شرت یا تاپ انتخاب شده هارمونی داشته باشد حساب کرد.

با این که استفاده از رنگ های مختلف در پوششی که برای این گونه مراسم در نظر می گیرید ظاهر زیبایی به شما خواهد داد اما بهتر است لباس هایی که به کار می برید نهایتا در سه رنگ باشد. اجازه ندهید رنگ های مختلف به شما ظاهر شلخته و نازیبایی بدهد.

شیک و مجلسی

بهتر است برای مهمانی های رسمی از شلوارهای پارچه ای بهره ببرید. البته اگر اصرار دارید شلوار جین بپوشید می توانید آن را با یک تاپ رسمی و غیراسپرت که روی آن گلدوزی شده یا پولک و نگین کار شده باشد ست کنید.

نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که برخلاف مهمانی محبت آمیز، در اینجا بهتر است لباس هایی با رنگ های شاد را کنار گذاشته و از لباسی با رنگ های تیره یا خنثی بهره ببرید. برای انتخاب یک ظاهر کلاسیک تر می توانید از بلوز آستین کوتاه یا سه ربع و یک کمربند نیز بهره ببرید.

انتخاب زینت آلات و به ویژه یک گردن بند بلند نیز می تواند لباس شما را از حالت غیررسمی درآورد. بعلاوه به آن جلوه خاصی ببخشد. برای تکمیل این ترکیب هم می توانید بنا به سلیقه و البته بلندی یا کوتاهی قدتان از کفش پاشنه بلند یا کفش تخت غیراسپرت بهره ببرید. باید حواستان باشد که تناسب لباس و کفشی که می پوشید از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که پوشیدن یک تاپ تابستانی با چکمه یا برعکس پوشیدن یک لباس یا حتی جلیقه گرم با یک صندل ترکیب نامناسبی خواهد ساخت.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه بدون هزینه شیک پوش باشیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1391

به "با یک شلوار جین، چند ست مختلف داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک شلوار جین، چند ست مختلف داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید