بازی با گل گهر صدر نشین راحت نیست، با هدف برد به میدان می رویم

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان - پیکان تهران بیان کرد: باید عرض کنم که بازی، بازی سنگینی است. بازی کردن با تیم صدرنشینی که یکی از پر افتخارترین مربی های ایرانی مثل قلعه نویی بالای سرش است بازی راحتی نیست، ولی ما هم هفته گذشته بازی خیلی خوب و منطقی جلوی استقلال مدعی انجام دادیم و اعتماد به نفس خوبی را به دست آوردیم.

بازی با گل گهر صدر نشین راحت نیست، با هدف برد به میدان می رویم

تارتار در خصوص شرایط تیم پیکان قبل از رویارویی با گل گهر و هدف تیم پیکان در این رویاروی ابراز کرد: تا آنجایی که می توانستیم تاکتیک های مدنظرمان را در تمرینات کار کردیم، هر چند شرایط آب و هوایی به گونه ای بود که نتوانستیم به طور کامل انجام بدهیم، سعی می کنیم با ارائه یک بازی هدفمند به نتیجه دلخواه مان که پیروزی است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ این پرسش که هدف اول تیم پیکان در بازی فردا مقابل گل گهر مثل بازی برابر استقلال گل نخوردن و نباختن است؟ بیان داشت: بازی فردا بیرون از خانه و جلوی تیم صدرنشین لیگ است، هدفمان این است که دست پر از سیرجان بر گردیم، می توانیم برنده هم باشیم. اینگونه بازی ها برای ما به مراتب راحت تر است تا بازی با تیم هایی که بسته بازی می نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی مقابل تیم های شهرخودرو و استقلال آیا می توانید سومین مدعی قهرمانی هم متوقف کنید؟ گفت: عرض کردم هدف مان این است که انشاالله با دست پر برگردیم، حتی با دریافت 3 امتیاز، ولی کار سختی را در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 670

به "بازی با گل گهر صدر نشین راحت نیست، با هدف برد به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با گل گهر صدر نشین راحت نیست، با هدف برد به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید