بازار خودرو های وارداتی و داخلی ، 1397، 12، 04

به گزارش مجله صادق ویلا، زندگی امروز- دور نو فروش فوری محصولات سایپا از دیروز ساعت 10 صبح شروع شد. در این طرح قیمت پراید برابر با 37 میلیون تومان است.

بازار خودرو های وارداتی و داخلی ، 1397، 12، 04

سایپا برای بار دوم از امروز فروش فوری محصولات خود را شروع کرد. فروش فوری محصولات سایپا به صورت اینترنتی بوده و در آن چندین خودرو حضور دارند.

قیمت خودروهای وارداتی

شرایط فروش فوری محصولات سایپا به توضیح زیر است:

به گزارش زندگی امروز به نقل از خبرگزاری خای داخلی: همانطور که مشاهده می کنید، قیمت در نظر گرفته شده برای این طرح در مقایسه با گذشته تغییری ننموده است. سایپا 131 در این طرح با قیمت 371,000,000 ریال به فروش می رسد.

از دست ندهید

پراید 47 میلیون باقی ماند؛ افزایش قیمت خودرو با وجود پیش فروش فوری

فروش فوری سایپا و ایران خودرو؛ اسب سرکش بازار رام می گردد؟

در گذشته نه چندان دور شرکت ایران خودرو هم فروش فوری محصولات خود را شروع نموده بود . این شرکت علاوه بر این فروش فوری، یک طرح نو را هم برای خریداران در نظر گرفته بود .

پیش فروش محصولات سایپا را اینجا ببینید

پیش فروش محصولات ایران خودرو را اینجا ببینید

ایران خودرو به تازگی فهرست نو قیمت حاشیه بازار محصولات خود ویژه اسفند ماه را منتشر نموده که در مقایسه با گذشته، افزایش داشته است.

در ماه های اخیر قیمت خودرو افزایش چشمگیری در بازار آزاد داشته است. علاوه بر افزایش این قیمت ها در بازار، شرکت ها خود هم به صورت رسمی قیمت محصولات خود را هم افزایش داده اند.

قیمت خودروهای داخلی

به دلیل عدم عرضه خودرو به بازار و احتکار محصولات تولیدی به وسیله خودروسازان، قیمت خودرو در روز های اخیر افزایش شدیدی را تجربه نموده است. در حال حاضر قیمت پراید برابر با 50 میلیون تومان است. در صورتی که سایپا به میزان کافی خودرو به بازار تزریق نکند، در روز های آینده با پراید 60 میلیون تومانی روبه رو می شویم.

در رابطه با آینده صنعت خودرو در ایران و بعلاوه قیمت خودرو ها در بازار آزاد نمی توان اظهار نظر قطعی کرد؛ با این حال اگر فرایند ماه های اخیر در سال آینده هم ادامه پیدا کند، بدون شک افزایش قیمت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

منبع: زندگی روز
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1099

به "بازار خودرو های وارداتی و داخلی ، 1397، 12، 04" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار خودرو های وارداتی و داخلی ، 1397، 12، 04"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید